Hrvatski Tribute Brand je u rundi koju predvodi Collab+Currency ostvario investiciju vrijednu 4,5 milijuna dolara. Osnovan u travnju 2020. godine, riječ je o jednom od prvih brendova koji je modnu industriju uveo u digitalnu sferu.
Uz rasprodane kolekcije i partnerstva s luksuznim modnim brendovima, poput Jean Paul Gaultiera i Caroline Herrere, njihovi vizualni danas su prepoznatljivi u modnom svijetu.
- S rastućim prisustvom i integracijom AR, VR i blockchain tehnologije, Tribute Brand daje pristup novoj razini iskustva koja je u fizičkom svijetu nemoguća – rekao je Derek Edward Schloss iz Collab+Currencya te je naglasivši da su uzbuđeni jer imaju priliku podržati vodeći svjetski digitalni modni brend.
- Tribute Brand razvijamo kao modni brend, gdje je pridjev digitalni privremen. Mi vodimo modu u novu dimenziju pomoću tehnologija koje razvijamo interno. Moda, da bi postojala, mora biti usko povezana s nekim medijem. Do danas je uglavnom bila vezana uz odjeću jer je to najjednostavniji način za izražavanje identiteta – rekla je Gala Marija Vrbanić, CEO i kreativna direktorica Tribute Branda.
Tribute Brand jedan je od prvih brendova koji su u upotrebu doveli pojam digitalne mode, te im je plan oblikovati budućnost iste, s jasnom premisom: U svakom prostoru u kojem postoji potreba za izražavanjem identiteta, moda se ponaša i izgleda različito.
Investitorima su se pridružili drugi VC fondovi, DAO (Decentralizirane Autonomne Organizacije) te investicijski anđeli: Rogue VC, Lattice Capital, TCG Crypto, RED DAO, Neon DAO, Flamingo DAO, Megan Kaspar, Kanosei Ventures i Gmoney.