Prošlo je nešto više od godine dana otkako je Degordian započeo s restrukturiranjem u sklopu kojeg, jedan po jedan, svaki od njegovih pet odjela postaje specijalizirana agencija. Danas je Degordian predstavio Ahelon – digital growth agenciju specijaliziranu za unaprjeđenje rasta poslovanja svojih klijenata.
Ahelon se, objašnjavaju iz Degordiana, razvio iz Performance Marketinga, jednog od najstarijih odjela u tvrtki, nakon 13 godina rada s klijentima iz cijelog svijeta, a koji variraju od startupa do jednoroga. U srži njihovog posla su ‘rast i razvoj poslovanja njihovih klijenata s kojima razvijaju dugoročni, partnerski odnos‘.
Rješavanje naprednih problema
Inače, digital growth specifična je grana poslovanja za čiju je uspješnost ključan dobar, dugoročan odnos između agencije i klijenta. Nova će agencija, javljaju nam iz Ahelona, zalaziti u samo poslovanje za rješavanje naprednih problema, direktno kroz implementaciju ili na konzultantskoj razini.
- Vidjeli smo potrebu na tržištu i s time na umu launchali Ahelon, tako da radimo agencijski posao u sklopu kojeg nas klijenti angažiraju za rješenje svojih problema, ali i konzultantski posao u kojem pomažemo direktno upravama, vlasnicima ili in-house timovima da riješe svoje napredne business probleme - objasnio je Ahelonov izvršni direktor, Hrvoje Pilić.
U idealnom scenariju, Ahelonovi klijenti postaju partneri, a suradnja dugoročna za optimalan rezultat, koji najjednostavnijim rječnikom znači upravo – povećanje prihoda.
Kako bi to postigli, kreirali su i vlastiti pristup business potrebama svojih klijenata, kroz koji kombiniraju različite strategije za svaku fazu growth marketinga s ciljem da se svaka od faza – akvizicija, ponuda te zadržavanje – za sebe razvija i raste, zajednički ostvarujući rast poslovanja kroz multiplikativni efekt.
Takav framework primjenjuju kroz niz usluga koje nude u svom portfoliju: od izrade strategije za rast, do implementacije kroz SEO, web analitiku i optimizaciju, marketinšku automatizaciju, digitalni outreach, digitalno oglašavanje i content marketing.
Ove usluge, pak, obuhvaćena su kroz tri cjelovita rješenja za koja je Ahelon specijaliziran: B2B Marketing, Lead Generation te Full-service Ecommerce. Za svakog klijenta Ahelonov će tim stručnjaka procijeniti fazu zrelosti poslovanja, utvrditi ciljeve i potrebe, te predložiti i implementirati one usluge iz svog portfolija koje će klijentu donijeti najbolje moguće rezultate. Pritom će dedicirani stručnjaci djelovati kao konzultanti, kao podrška in-house klijentskom odjelu ili kao potpuno integrirani tim za klijenta, ovisno o njegovim željama, potrebama i mogućnostima.
Degordian ostaje u igri
Degordian nastavlja djelovati kao matična tvrtka svim svojim specijaliziranim agencijama, koje sada obuhvaćaju Builtt, development agenciju; Enstring, HR-first agenciju; Boiler – 360 kreativnu agenciju i od danas i Ahelon, digital growth agenciju, a u 2025. je najavljeno lansiranje i posljednje specijalizirane agencije.
Time je svaki odjel dobio svoje pozicioniranje i mogućnost da se lakše etablira na regionalnom i globalnom tržištu kao nišni ekspert u svom području, A Degordian će, kao njihov umbrella brand, i dalje prenositi poruku kako je pristup njegovih specijaliziranih agencija uvijek digital-frst, njihov cilj dovesti svaki biznis na viši nivo, a njihovi klijenti mogu dobiti 360 pristup i uslugu kroz međusobnu suradnju podbrendova – baš kao i prije restrukturiranja.
Inspiracija iza brenda
Inspiracija za brend dolazi iz latinske riječi ‘echelon‘, što znači ljestve, skala ili razina – sve ono što označava rast, upravo ono što je cilj koji ova specijalizirana agencija ostvaruje za svoje klijente.
Budući da Ahelon na ovako dubinskoj razini objedinjuje i nudi konzultantske usluge i usluge implementacije digitalnih marketinških aktivnosti s ciljem rasta poslovanja, na tržištu se pozicionira kao lider. Ahelon čini tim od 13 stručnjaka koji njeguju holistički pristup rastu i razvoju poslovanja te dijele ‘always curious‘ mindset s ostatkom Degordian grupacije. Na čelu ove specijalizirane agencije je Hrvoje Pilić, dosad Performance Marketing Director, a od danas izvršni direktor Ahelona, koji je u Degordianu od njegovih samih početaka te je svojom ekspertizom i doprinosom jedan od onih koji su zaslužni za to gdje se Degordian danas nalazi. Upravo je Hrvoje prije 13 godina sudjelovao u samim počecima današnjeg Ahelona i radio na daljnjem razvoju usluga u portfelju te izgradnji tima, od usluge oglašavanja na samome početku do kompleksnih rješenja koja Performance Marketing odjel, danas Ahelon, nudi na tržištu kroz consulting i implementaciju – stoga se sa sigurnošću može reći kako je Ahelon, pod vodstvom Hrvoja Pilića, i sam prošao kroz sve faze biznisa te ima dugogodišnje iskustvo ostvarivanja digitalnog rasta i iz prve ruke i na primjerima brojnih klijenata s kojima je u svom dugogodišnjem postojanju surađivao.