Tehno
StoryEditor

Još jedan Degordianov odjel postao je nova agencija. Zove se Ahelon

28. Siječanj 2025.
Hrvoje Pilić, izvršni direktor Ahelona foto Ratko Mavar
Degordian nastavlja djelovati kao matična tvrtka svim svojim specijaliziranim agencijama, koje sada obuhvaćaju Builtt, development agenciju; Enstring, HR-first agenciju; Boiler – 360 kreativnu agenciju i od danas i Ahelon, digital growth agenciju, a u 2025. je najavljeno lansiranje i posljednje specijalizirane agencije

Prošlo je nešto više od godine dana otkako je Degordian započeo s restrukturiranjem u sklopu kojeg, jedan po jedan, svaki od njegovih pet odjela postaje specijalizirana agencija. Danas je Degordian predstavio Ahelon – digital growth agenciju specijaliziranu za unaprjeđenje rasta poslovanja svojih klijenata.

Ahelon se, objašnjavaju iz Degordiana, razvio iz Performance Marketinga, jednog od najstarijih odjela u tvrtki, nakon 13 godina rada s klijentima iz cijelog svijeta, a koji variraju od startupa do jednoroga. U srži njihovog posla su ‘rast i razvoj poslovanja njihovih klijenata s kojima razvijaju dugoročni, partnerski odnos‘.

Rješavanje naprednih problema 

Inače, digital growth specifična je grana poslovanja za čiju je uspješnost ključan dobar, dugoročan odnos između agencije i klijenta. Nova će agencija, javljaju nam iz Ahelona, zalaziti u samo poslovanje za rješavanje naprednih problema, direktno kroz implementaciju ili na konzultantskoj razini.

- Vidjeli smo potrebu na tržištu i s time na umu launchali Ahelon, tako da radimo agencijski posao u sklopu kojeg nas klijenti angažiraju za rješenje svojih problema, ali i konzultantski posao u kojem pomažemo direktno upravama, vlasnicima ili in-house timovima da riješe svoje napredne business probleme - objasnio je Ahelonov izvršni direktor, Hrvoje Pilić.

U idealnom scenariju, Ahelonovi klijenti postaju partneri, a suradnja dugoročna za optimalan rezultat, koji najjednostavnijim rječnikom znači upravo – povećanje prihoda.

Kako bi to postigli, kreirali su i vlastiti pristup business potrebama svojih klijenata, kroz koji kombiniraju različite strategije za svaku fazu growth marketinga s ciljem da se svaka od faza – akvizicija, ponuda te zadržavanje – za sebe razvija i raste, zajednički ostvarujući rast poslovanja kroz multiplikativni efekt.

Takav framework primjenjuju kroz niz usluga koje nude u svom portfoliju: od izrade strategije za rast, do implementacije kroz SEO, web analitiku i optimizaciju, marketinšku automatizaciju, digitalni outreach, digitalno oglašavanje i content marketing.

Ove usluge, pak, obuhvaćena su kroz tri cjelovita rješenja za koja je Ahelon specijaliziran: B2B Marketing, Lead Generation te Full-service Ecommerce. Za svakog klijenta Ahelonov će tim stručnjaka procijeniti fazu zrelosti poslovanja, utvrditi ciljeve i potrebe, te predložiti i implementirati one usluge iz svog portfolija koje će klijentu donijeti najbolje moguće rezultate. Pritom će dedicirani stručnjaci djelovati kao konzultanti, kao podrška in-house klijentskom odjelu ili kao potpuno integrirani tim za klijenta, ovisno o njegovim željama, potrebama i mogućnostima.

Degordian ostaje u igri 

Degordian nastavlja djelovati kao matična tvrtka svim svojim specijaliziranim agencijama, koje sada obuhvaćaju Builtt, development agenciju; Enstring, HR-first agenciju; Boiler – 360 kreativnu agenciju i od danas i Ahelon, digital growth agenciju, a u 2025. je najavljeno lansiranje i posljednje specijalizirane agencije.

Time je svaki odjel dobio svoje pozicioniranje i mogućnost da se lakše etablira na regionalnom i globalnom tržištu kao nišni ekspert u svom području, A Degordian će, kao njihov umbrella brand, i dalje prenositi poruku kako je pristup njegovih specijaliziranih agencija uvijek digital-frst, njihov cilj dovesti svaki biznis na viši nivo, a njihovi klijenti mogu dobiti 360 pristup i uslugu kroz međusobnu suradnju podbrendova – baš kao i prije restrukturiranja. 

Inspiracija iza brenda 

Inspiracija za brend dolazi iz latinske riječi ‘echelon‘, što znači ljestve, skala ili razina – sve ono što označava rast, upravo ono što je cilj koji ova specijalizirana agencija ostvaruje za svoje klijente.

Budući da Ahelon na ovako dubinskoj razini objedinjuje i nudi konzultantske usluge i usluge implementacije digitalnih marketinških aktivnosti s ciljem rasta poslovanja, na tržištu se pozicionira kao lider. Ahelon čini tim od 13 stručnjaka koji njeguju holistički pristup rastu i razvoju poslovanja te dijele ‘always curious‘ mindset s ostatkom Degordian grupacije. Na čelu ove specijalizirane agencije je Hrvoje Pilić, dosad Performance Marketing Director, a od danas izvršni direktor Ahelona, koji je u Degordianu od njegovih samih početaka te je svojom ekspertizom i doprinosom jedan od onih koji su zaslužni za to gdje se Degordian danas nalazi. Upravo je Hrvoje prije 13 godina sudjelovao u samim počecima današnjeg Ahelona i radio na daljnjem razvoju usluga u portfelju te izgradnji tima, od usluge oglašavanja na samome početku do kompleksnih rješenja koja Performance Marketing odjel, danas Ahelon, nudi na tržištu kroz consulting i implementaciju – stoga se sa sigurnošću može reći kako je Ahelon, pod vodstvom Hrvoja Pilića, i sam prošao kroz sve faze biznisa te ima dugogodišnje iskustvo ostvarivanja digitalnog rasta i iz prve ruke i na primjerima brojnih klijenata s kojima je u svom dugogodišnjem postojanju surađivao.

29. siječanj 2025 10:54