Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Atlantic u Sloveniji sklopio više od pet milijuna eura vrijedan ugovor s tvrtkom GSK Haleon

08. Svibanj 2023.
Emil Tedeschi

Atlatnic Grupa u Sloveniji sklopila je ugovor s novim partnerom GSK Haleon (Glaxo Smith Kline) o distribuciji brendova Sensodyne, Corega, Parodontax, Centrum i Aquafresh. Ugovor je vrijedan više od pet milijuna eura.

- Naš distribucijski tim u Sloveniji napravio je značajan iskorak u širenju portfelja i razvoju poslovanja. Izvrsna suradnja s principalom BIC u prošlosti uvrstila nas je na popis sudionika natječaja poduzeća Haleon/GSK, a iznimno zahtjevan postupak odabira sudionika odvijao se u tajnosti. Naš je tim pokazao najbolje rezultate i potencijal za rast u konkurenciji i sretni smo što nas je to iznimno priznato međunarodno poduzeće odabralo za svojeg distributera - objavili su iz Atlantica. 

SDP Slovenija u svibnju službeno počinje distribuirati proizvode pod robnim markama: Aquafresh, Corega, Centrum, Sensodyne i Parodontax. Prema podacima agencije za istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mijenja AC Nielsen, navedene robne marke čine više od 50 posto tržišnog udjela u kategoriji proizvoda za njegu usne šupljine na slovenskom tržištu, a očekivani promet u prvih 12 mjeseci procjenjuje se na više od pet milijuna eura. Osim prihoda, za njihov je portfelj izuzetno važan i ugled robnih marki GSK/Haleon.

Prilikom posjeta sjedištu društva GSK/Haleon, vodstvo strateškog distribucijskog područja Slovenija dogovorilo je strategiju predstavljanja navedenih robnih marki u Sloveniji.

- Navedeni je principal već niz godina na našem radaru, budući da se odlično uklapa u našu distribucijsku strategiju, usmjerenu prema maloj složenosti, višemilijunskom prometu te bogatom znanju i iskustvu principala. SDU Slovenija ima vrlo ambiciozne planove za novi portfelj, a dosad smo proveli preko 100 dodatnih izlaganja koje će nam pomoći u ostvarivanju zadanih planova prodaje - zaključuju iz Atlantica. 

Podsjećamo, Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2023. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 215,6  milijuna eura, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 16,8 posto. Pod utjecajem značajnih poskupljenja u širokom spektru poslovnih aktivnosti, dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) smanjena je za 12,2 posto i iznosi 20,9 milijuna eura, dok je neto dobit u prva tri mjeseca smanjena za 20,4 posto i iznosi 9,6 milijuna eura.  

26. veljača 2024 13:13