Mladi brend dizajnerskog namještaja Nunc, koji djeluje unutar đakovačkog proizvođača namještaja Ancona grupe, nedavno je potpisao ugovor s prvim partnerom u Sjedinjenim Američkim Državama.
Riječ je o brendu koji je nastao potkraj 2018. godine, a sve s idejom da veliki đakovački proizvođač stvori ime unutar grupe koje će zadovoljiti najviše standarde u svijetu opremanja prostora. Nunc trenutno broji 20 zaposlenika, ali se, kaže izvršni direktor Marin Stanušić, jako brzo šire i imaju potrebu za zapošljavanjem još 10 zaposlenika. Proizvodni pogon i upravna zgrada nalaze se u Đakovu, gdje je i sjedište Ancona grupe, a imaju i dva showrooma; jedan u Zagrebu, a drugi u Kölnu.
- Potpisali smo ugovor s tvrtkom koja će prodavati naše proizvode u saveznoj državi New York. Prva isporuka kontejnera se očekuje za nepunih 45 dana te će još jedan kontinent od sada imati priliku isprobati i kupiti naše proizvode. Ovo nam je strateški najveći poslovni uspjeh te vjerujemo da ćemo biti najbolji predstavnici hrvatskog proizoda, kako u Americi, tako i u cijelom svijetu - rekao je Stanušić za Lider.
Makar je đakovački proizvođač luksuznog namještaja na tržištu aktivan od 2018. u sklopu Ancona grupe, od 2020. do 2022. nije bio aktivan zbog pandemije koja nije išla u korist tada novonastalom brendu, nakon čega Nunc potpisuje prvi ugovor o distribuciji njihovih proizvoda. U dvije godine Nunc je potpisao preko 20 ugovora o distribuciji u Francuskoj, Velikoj Britaniji, Australiji, Češkoj, Njemačkoj, Švicarskoj, Nizozemskoj, Belgiji, Crnoj Gori i drugim zemljama.
- Ovo je također godina u kojoj smo opremili prvi domaći hotel, a to je prelijepi Hotel Mattera u Čepinu kod Osijeka te prvi inozemni projekt opremanja hotela, a to je Hotel Citadines Les Hales u Parizu. U ovom trenutku smo također u pregovorima za potpisivanje novih ugovora na novim tržištima - dodao je Stanušić.
Inače, matična Ancona grupa posluje prilično dobro i ostvarila je značajan porast prihoda od 10,24 posto u 2023. godini koji su iznosili 9,65 milijuna eura, u usporedbi s 8,77 milijuna eura u 2022. godini. Grupa trenutno broji 240 zaposlenika i prošle je godine ostvarila neto rezultat poslovanja u iznosu od 51.496 eura, dok je ostvarena neto marža iznosila 0,53 posto.
- Pandemija je zaista bila najizazovniji trenutak za tvrtku, pogotovo jer stvaranje brenda zahtijeva veliku posvećenost, ljubav i strast da bi se realizirala, a na kraju i visoke financijske izdatke. Ipak, uspješno smo prebrodili tu daleko najzahtjevniju prepreku i sada nam je samo nebo granica. Želimo prezentirati hrvatski proizvod cijelom svijetu i postati najveća tvrtka u proizvodnji dizajnerskog namještaja - zaključuje Stanušić.
Pridružite nam se na 11. konferenciji o izvozu
Makroekonomisti predviđaju da će robni izvoz u ovoj godini rasti po stopi od 2,4 posto. Trebamo li se doista pomiriti s tako skromnim stopama rasta? U rukama države još je dosta alata s kojima bi nova Vlada mogla utjecati na jačanje međunarodne konkurentnosti hrvatskih tvrtki, a time i bržeg rasta robnog izvoza. Koje su preporuke izvoznika novoj Vladi?
Otkrijte na Liderovoj 11. konferenciji o izvozu koja će se održati 2. srpnja u prostorijama Kraš Auditoriuma. Zauzmite svoje mjesto na vrijeme klikom na link!