Navjeći drogerijski maloprodajni lanac u Hrvatskoj, dm, svoju je poslovnu godinu 2022./2023., koja završava s 30. rujnom, zaključio s prihodom od prodaje u iznosu od 441,7 milijuna eura, što je čak 24,16 posto više nego u prethodnoj poslovnoj godini. Iza tako visokog rasta vrijednosti prodaje, nezabilježenog još iz godina dm-ove ekspanzije na hrvatskom tržištu, podjednako stoji inflacija kao i podatak, kojeg je na današnjem predstavljanju rezultata poslovanja iznijela Uprava dm-a, da je količinski rast prodaje povećan 11 posto.
Uprava dm-a, na čelu s Mirkom Mrakužićem, ima i ove godine razloga biti više nego zadovoljna ostvarenim rezultatima poslovanja, a zaposlenici te tvrtke još više time što prosječna neto plaća u prodavaonicama iznosi 1672 eura. Ostvarenu neto dobit u dm-u još nisu izračunali, ali očekuje se da će biti na istoj razini kao i prošle godine, kada je, prema podacima Poslovne Hrvatske, iznosila 8,8 milijuna eura.
– Iako rast dobiti ne prati rast prodaje, bit će dovoljno i za visoke plaće i za nova ulaganja i za naše akcije i donacije u sklopu društveno odgovornog djelovanja – rekao je Mrakužić.
U protekloj poslovnoj godini dm je u cijene, razvoj prodajne mreže i digitalizaciju poslovanja uložio više od 8,37 milijuna eura. Uz devet novih prodavaonica, od kojih su dvije otvorene u Pazinu i Opatiji, gradovima u kojima dm do sada nije imao prodavaonice, otvoreno je i 11 novih specijaliziranih OTC (bezreceptnih medicinskih proizvoda) kutaka, a od prošle poslovne godine većina OTC proizvoda dostupna je i u dm online shopu.
Prošle je godine prodavaonice dm-a svaki dan posjetilo 96.738 kupaca, što je gotovo deset tisuća kupaca više nego u prethodnoj poslovnoj godini. Rast broja kupaca ostvaren je i u dm online shopu koji je, u trećoj godini rada, ostvario promet od 9,56 milijuna eura što je porast od više od 73 posto u odnosu na prethodnu godinu, a nastavljen je i trend rasta u segmentu OTC-a u kojem je promet rastao za gotovo 50 posto.
Poslovnu godinu 2023./2024. dm je započeo sa 178 prodavaonica u 66 gradova, 2056 zaposlenika, kao jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom i jedini maloprodajni lanac koji nudi bezreceptne medicinske proizvode. U ovoj poslovnoj godini dm planira uložiti više od 12 milijuna eura u razvoj prodajne mreže, asortimana te u digitalizaciju poslovanja.