Nakon jednog desetljeća na mjestu predsjednika Uprave A1 Hrvatska, Jiří Dvorjančanský napušta kompaniju 1. lipnja 2024. godine. Dejan Turk, dosadašnji predsjednik Uprave A1 Slovenija i A1 Srbija, postat će novi predsjednik Uprave A1 Hrvatska.
- U zadnjih deset godina, kompanija je doživjela snažan poslovni rast i rekordna ulaganja u mrežnu infrastrukturu, digitalizaciju te materijalna i ostala prava zaposlenika. Pod vodstvom Jiříja Dvorjančanskýog, A1 Hrvatska uspješno je povećala svoj tržišni udio te se proširila na nova poslovna područja. Također, izgrađena je najveća gigabitna mreža u Hrvatskoj i konsolidirano tržište fiksnih telekomunikacija, Vipnet je postao A1, a korisnicima su ponuđene atraktivne usluge i proizvodi. Svoju dužnost predsjednika Uprave Dvorjančanský će obnašati do kraja svibnja 2024., nakon čega napušta A1 Telekom Austria Grupu na vlastiti zahtjev - stoji u priopćenju.
Dejan Turk postaje predsjednik Uprave A1 Hrvatska od 1. lipnja 2024. Riječ je o menadžeru sa dugom karijerom u telekomunikacijskoj industriji, koji je diplomirao ekonomiju u Beču. Turk se pridružio A1 Telekom Austria Grupi 2004., nakon što je uspješno vodio poslovanje McDonald’sa u Sloveniji i Hrvatskoj. Tijekom karijere bio je na brojnim značajnim pozicijama, uključujući voditelja marketinga i prodaje u A1 Slovenija, a potom i član Uprave od 2006. te predsjednik Uprave A1 Slovenija od 2007. do 2014.
Nakon što je 2014. godine preuzeo funkciju izvršnog direktora i direktora marketinga A1 Srbija, godinu kasnije preuzima dužnost predsjednika Uprave i direktora marketinga novoformiranog klastera A1 Telekom Austria Group Srbije i Slovenije. Uz A1 Hrvatska, Turk će od lipnja ove godine nastaviti voditi A1 Slovenija iz sjedišta u Zagrebu.
- A1 Hrvatska ostaje strateški usmjerena na nastavak značajnih ulaganja u modernizaciju mobilne mreže i 5G te u uvođenje optičke infrastrukture s ciljem pokrivanja milijun kućanstava do kraja 2025. godine. Isto tako, kompanija nastavlja biti predvodnik inovacija u novim proizvodima i poslovnim praksama te kontinuirano unaprjeđivati korisničko iskustvo i zadovoljstvo zaposlenika - zaključili su iz A1 Hrvatska.