Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Kineski fast-fashion div Shein otvara svoju prvu fizičku trgovinu

01. Studeni 2022.

Stalni fizički prostor bit će otvoren u Tokiju, a osim što će prodavati odjeću, organizirat će modne revije i dizajnerske evente

Fast-fashion div i najveća prijetnja zapadnjačkim online trgovinama, kineski Shein otvara svoju prvu fizičku trgovinu/prostor za „evente“. Kako navodi Reuters, 13. studenog će u tokijskoj modnoj četvrti Harajuku vrata otvoriti njihov prvi, stalni fizički prostor, a osim što u njemu planiraju prodavati odjeću, organizirat će događanja i evente kako za klijente tako i za publiku.

Hibridan prostor

Kupci će tako moći pregledavati izloženu robu, skenirati QR kodove i izvršiti plaćanja online, a taj prostor će se, prema potrebi, modificirati u lokaciju za održavanje modnih revija i dizajnerskih evenata. Kineski trgovački lanac je ranije ove godine otvarao pop-up, odnosno privremene trgovine u Japanu, a ovo je prvi put da igdje na svijetu ima stalan, fizički prostor.

Zanimljivo, ta kompanija koja je osnovana 2008. odjeću proizvodi u Kini, ali je ne prodaje na matičnom tržištu već joj najveći prihod donosi online prodaja u SAD-u, a potom u Europi i Aziji. Shein je planirao izaći i na tržište SAD-a, ali su trenutno, prenosi Reuters, te planove odgodili.

25. travanj 2024 13:13