MHP, međunarodna prehrambena agrotehnološka tvrtka, koja već pet godina snažno ulaže u Hrvatsku, podnijela je obvezujuću ponudu za preuzimanje španjolske UVESA Grupe, tržišnog lidera u tamošnjoj prehrambenoj industriji s liderskom pozicijom u sektoru peradarstva i proizvodnje svinjetine.
Javna ponuda MHP Grupe, upućena je svim dioničarima UVESA Grupe, uz cilj, ali ne i uvjet, postizanja minimalnog praga prihvaćanja od 50,01 posto udjela u društvu. Sve regulatorne obveze, koje uključuju i regulatorna odobrenja bit će ispunjene sukladno španjolskim propisima.
Akvizicijom MHP osigurava UVESA Grupi dugoročno strateško partnerstvo, a ujedno i je i korak MHP Grupe prema poziciji jednog od ključnih igrača globalne prehrambene industrije.
- MHP ima snažnu ekspertizu u proizvodnji peradi — kombiniramo godine iskustva s inovativnim tehnologijama. Cilj nam je svojom ekspertizom te investicijskim i proizvodnim potencijalima unaprijediti poljoprivredni i prehrambeni sektor Španjolske te zajedno raditi na visokokvalitetnim, pristupačnim peradarskim proizvodima i novim prehrambenim rješenjima - poručili su iz MHP Grupe.
MHP-ova akvizicija u Španjolskoj kreirat će nova radna mjesta i pružiti kvalitetnu suradnju lokalnim farmerima i tvrtkama, a pomoći će i ojačati širu opskrbnu mrežu peradi poboljšavajući održivost proizvodnje hrane u zemlji i potičući ekonomski razvoj.
MHP grupa, čije je domicilno tržište Ukrajina, snažno je prisutna i u Europi s naglaskom na jugoistočnu Europu i Hrvatsku. MHP je u Hrvatsku do sada uložio više od 44,5 milijuna eura, a na domaće i regionalno tržište ušao je 2019. godine akvizicijama tvrtki Perutnina Ptuj i PP Pipo Čakovec. Zajedno sa svojim kooperantima ove tvrtke osiguravaju više od 1500 radnih mjesta.
MHP je ove godine dodatno povećao svoja ulaganja u Hrvatsku akvizicijom Tonija, jedne od vodećih domaćih kompanija u otkupu, sušenju i skladištenju žitarica, razvija investiciju tvornice za proizvodnju hrane za kućne ljubimce kroz tvrtku MHP Pet Food ukupne vrijednost od čak 40 milijuna eura.
MHP izvozi 60 posto svoje peradarske proizvodnje u više od 70 zemalja širom svijeta, a od 2019. godine u skladu sa strategijom poslovanja na tržište planira niz proizvoda s dodanom vrijednošću i inovativnih prehrambenih rješenja.
MHP-ov poslovni model omogućio je Grupi da postane jedan od najefikasnijih proizvođača peradi u svijetu uz zadržavanje visoke razine kontrole kvalitete u svakoj fazi proizvodnog procesa. Svi standardi MHP Ukrajine u skladu su s najstrožim smjernicama EU za proizvodnju peradi. Ključni dio MHP-ovog uspjeha do sada bio je jak i iskusni tim, učinkovitost u operacijama, kontinuirana ulaganja i inovacije, diversifikacija tržišta i proizvoda, kao i otpornost na izazove koje donosi rat u Ukrajini, priopćili su iz MHP Grupe.