Austrijski Spar nova je destinacija brenda Pipi, poznatog soka od orandžade, obavijestili su iz Pipi Beveragesa, a nastavak je to izvozne kampanja koju je pokrenula ta kompanija. Pipi je u Sparu pozicioniran kao samostalan brend, u velikoj konkurenciji gaziranih pića. Još ranije taj je domaći proizvod odškrinuo vrata SAD-a, Australije, Kine i Singapura te se još snažnije pozicionirao regionalno.
‘Ponosni smo na ovaj iskorak u našem poslovanju, na otvaranje još jednog zahtjevnog stranog tržišta. Ovo je velika stvar ne samo za Pipi, nego i za reputaciju hrvatskih proizvoda na međunarodnom tržištu. Pipi ima kvalitetu, priču i tradiciju da bude konkurent najvećima, a Hrvatska još jedan brend koji će je kvalitetno predstavljati na zahtjevnim zapadnim tržištima‘, rekao je direktor Pipi Beveragesa Luka Diel-Zadro.
No, ulazak na austrijsko tržište nije jedina novost u poslovanju Pipija. Već potpisanim ugovorom s distributerom taj će se brend ove godine naći i na policama trgovačkih lanaca u Njemačkoj i Švicarskoj. ‘Posljednjih šest godina intenzivno smo radili na jačanju i brenda i retaila i ovo je rezultat za koji smo bili sigurni da će doći. I dalje ostajemo jednako ambiciozni prema inozemnim tržištima i intenzivno radimo na otvaranju novih‘, dodao je Diel-Zadro.