Tvrtke i tržišta
StoryEditor

[Poslovna scena] Rentlio na Infinumov pogon priprema novu aplikaciju namijenjenu hotelima za moderne goste

04. Srpanj 2022.
Marko Mišulić

Zadarski Rentlio, rastuća tehnološka tvrtka i jedna od najvećih domaćih kompanija u segmentu digitalne transformacije u turizmu, koja je svojom istoimenom aplikacijom odnosno cloud platformom za upravljanje turističkim objektima prisutna na tržištu već sedmu godinu, priprema novu verziju proizvoda s kojim planira postati regionalni tržišni lider.

Startupu osnivača, suvlasnika i direktora Marka Mišulića u ostvarenju tog ambicioznog plana pomoći će itekako strateška investicija Infinum Venturesa, investicijskog ogranka zagrebačke tehnološke tvrtke Infinum koji je početkom ove godine u Rentlio uložio nepoznat iznos i postao njegov suvlasnik. Bilo je to prvo ulaganje svježeg kapitala u tvrtku koja danas zapošljava 23 ljudi, s uredima u Zadru i timom u cijeloj Hrvatskoj. Mišulić čvrsto stoji pri odluci da u svom Zadru razvija respektabilnu kompaniju.

- Od svih industrija, IT je ona koja najmanje ovisi o lokaciji, zbog čega ne nailazimo na nedostatke ili izazove koji su specifični isključivo za našu lokaciju. Usudio bih se reći da se nosimo sa vrlo sličnim izazovima kao i sve ostale domaće proizvodne IT kompanije, a ti izazovi primarno se tiču pronalaska i privlačenja kvalitetnog kadra koji istovremeno konkurira na globalnom tržištu. - govori osnivač Rentlija koji je poslovnu 2021. zaključio sa nešto više od četiri milijuna kuna prihoda.

Njihov Property Management, Channel Management i Booking Engine sustav u ovom trenutku koristi gotovo 10.000 smještajnih jedinica. Njihovi korisnici su mali obiteljski objekti, butik hoteli i property manageri, najviše u Hrvatskoj, oko 70 posto, ali i u četrdesetak zemalja svijeta. Pandemijska kriza promijenila im je u prethodne dvije godine planove rasta ali i stvorila priliku.

- Smatramo da nam je to krizno razdoblje pomoglo u refokusiranju te smo u srcu krize započeli s radom na novoj verziji proizvoda namijenjenoj isključivo hotelskom segmentu koju planiramo pustiti na tržište u zadnjem kvartalu ove godine. Iz tog razloga, čak bih se usudio reći da nam je kriza dugoročno pomogla, jer osim već navedenog ona je i osvijestila naše ciljano tržište o nužnosti provođenja sveobuhvatne modernizacije u digitalnom smislu – rekao nam je Marko Mišulić.

Rentlio svojim proizvodom igra u žestokoj globalnoj tržišnoj utakmici u kojoj postoje stotine konkurenata koji u većoj ili manjoj mjeri ciljaju slične tržišne segmente ili setom svojih funkcionalnosti pokrivaju sličan set operativnih procesa. Mišulić navodi da je snaga Rentlija u kvaliteti, stabilnosti i jednostavnosti korištenja te da broj korisnika izvan Hrvatske stalno raste.

- U narednom razdoblju od nekoliko godina cilj nam je prometnuti se u regionalnog tržišnog lidera, primarno kroz izlazak našeg novog proizvoda na tržište, s kojim ćemo značajno pojačati akviziciju korisnika u hotelskom segmentu koji dosta zaostaje u adaptaciji na moderno tehnološko dona i trenutno se velikim dijelom oslanja na zastarjela softverska rješenja neprilagođena modernom gostu koji očekuje besprijekorno, instantno i digitalno iskustvo svog boravka – zaključuje osnivač Rentlija koji među ostalima koriste portugalski hotelski lanac FLH i britanski apartmani Happy Days Group. 

*Sutra: Zadarski servis za čišćenje Blistavi dom kreće u franšizno širenje na Zagreb, Istru i Dalmaciju.

19. lipanj 2024 00:47