Ukratko
StoryEditor

Abeceda komunikacije dobitnica nagrade za najistaknutije komunikacijske projekte

01. Lipanj 2022.

Abeceda komunikacije dobitnica je dvije srebrne nagrade na međunarodnoj dodjeli nagrada za najistaknutije komunikacijske projekte the! Award u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Riječ je o komunikacijskoj agenciji koja djeluje na tri tržišta i to u Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini.

- Jako smo ponosni na osvojeno priznanje kolega i struke, ali i zahvalni na dodijeljenom povjerenju naših klijenata – izjavila je Marina Bolanča, vlasnica i direktorica agencije Abeceda komunikacije te zamjenica predsjednika Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Kako piše u priopćenju nagradu su dobili u kategoriji Odnosi s javnošću u institucijama, udrugama i nevladinim organizacijama za projekt Popis stanovništva, kućanstava i stanova u Republici Hrvatskoj 2021. za klijenta Državni zavod za statistiku i u kategoriji Odnosi s javnošću za mala i srednja poduzeća s projektom Disfagija za klijenta Fresenius Kabi.

- Ovim projektima dokazujemo da je naš pristup uistinu holistički i strateški. Našem društvu slijede promjene, mijenjat će se vrijednosti koje cijenimo i odnosi koje imamo, ruše se postojeći zidovi i zaboravljene teme napokon dolaze na dnevni red, a fokus se stavlja na društveno odgovornom ponašanju – rekla je Bolanča te je naglasila da će komunikacija biti jedna od odlučujućih karika uspjeha.

U rujnu 2021. godine proveo se prvi digitalni Popis stanovništva, kućanstava i stanova u Republici Hrvatskoj 2021. za koji je osmišljena PR kampanja s produkcijom TV i radio spotova, OOH oglašavanjem, kampanjom na društvenim mrežama i promotivnim materijalima.

Cilj kampanje bio je utjecati na što veći broj samostalno popisanih građana kako bi se smanjio kontakt s terenskim popisivačima zbog pandemije. Ukupno se samostalno popisalo 1.637.000 građana, odnosno više od 40 posto ukupnog stanovništva Hrvatske.

Isto tako, u lipnju prošle godine provela se javnozdravstvena kampanja podizanja svijesti građana za disfagiju, poremećaj gutanja.

Kampanja je krenula s gerilskom akcijom u Zagrebu gdje je provedena anketa i skrivena kamera među građanima te je organizirano druženje s medijima. Međunarodni mjesec disfagije, lipanj, obilježen je u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku s informativnom kampanjom.

04. ožujak 2024 10:15