Deceuninck, jedan od vodećih svjetskih proizvođača PVC profila za prozore i vrata, svečano je obilježio 20 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj prigodnom proslavom na kojoj su se okupili djelatnici Deceunincka iz regije.
– S ponosom obilježavamo 20 godina uspješnog poslovanja te prvu godišnjicu rada svoga pogona u Donjoj Bistri. Prošle godine smo, zajedno sa svojim partnerima i kupcima iz cijele regije, svečano proslavili otvorenje novog pogona, a ove godine veliki jubilej odlučili smo obilježiti sa svojim zaposlenicima iz cijele regije koji su, uz naše partnere, ključni za naš uspjeh. Zahvaljujući njihovoj predanosti danas smo lider na tržištu regije Adriatic – istaknuo je Mirko Anesi, direktor Deceunincka za regiju Adriatic.
Deceuninck Hrvatska je od 2014. godine kada je imao osam zaposlenih izrastao u tvrtku s gotovo 170 zaposlenih. Otvaranjem novoga poslovno-proizvodnog pogona u Donjoj Bistri prošle godine sve poslovne procese, od skladišta i proizvodnje do uprave i administracije, objedinio je na jednom mjestu. Investicija vrijedna gotovo sedam milijuna eura omogućava veću efikasnost, znatno povećanje kapaciteta te bržu i efikasniju isporuku prema više od 600 partnera u regiji Adriatic.
2024. u znaku inovacija i održivosti
Ova je godina bila još jedna u nizu uspješnih poslovnih godina za Deceuninck u Hrvatskoj, ali i globalno. Grupa Deceuninck, sa sjedištem u Belgiji, posluje od 1937. godine. Danas proizvodi u 17, a svoje proizvode isporučuje u 90 zemalja svijeta i među tri je najveća svjetska proizvođača PVC profila. Osim kvaliteti svojih PVC profila, Deceuninck veliku pažnju posvećuje i održivosti, što potvrđuje i krovni slogan ‘Building a sustainable home‘. U skladu s time, Deceuninck je pokrenuo i kampanju pod nazivom ‘Svaki prozor je bitan‘, čime ističe održive aspekte svojih profila i njihov pozitivan utjecaj kako na životnu udobnost tako i na okoliš i naš planet.
Naime, ti vrhunski profili jamče izvrsnu izolaciju, što u konačnici rezultira uštedom i manjim računima za potrošnju energije, ali i manjim ekološkim otiskom. Već desetljećima veliku pozornost posvećuje i smanjenju emisija CO2 u svojim proizvodnim procesima, povećavajući udio recikliranog PVC-a u proizvodnji novih profila. Potkraj prošle godine Deceuninck je dovršio veliki investicijski ciklus u vlastitu tvornicu za recikliranje u Diksmuideu u Belgiji vrijedan 25 milijuna eura, s kapacitetom recikliranja od čak 40.000 tona na godinu.
Novo vodstvo za daljnji rast u regiji
S ciljem daljnjeg širenja poslovanja u regiji, Deceuninck se ove godine i organizacijski osnažio te je vodstvo Deceunincka Hrvatska u rujnu ove godine preuzeo Mirko Anesi, s 26 godina iskustva u sektoru, od kojih je više od pola proveo radeći za grupu Deceuninck. Kao general manager za regiju Adriatic, koja obuhvaća Italiju, Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu te Srbiju, Anesi bit će odgovoran za sve prodajne aktivnosti i rezultate za navedena tržišta, kao i proizvodno-poslovne operacije u pogonu u Donjoj Bistri.
Modernizacijom proizvodnih procesa i organizacijskim osnaživanjem Deceuninck Hrvatska dobio je snažne temelje za rast i razvoj na ovom tržištu u godinama koje dolaze.