DPD, jedan od vodećih pružatelja usluga dostave paketa, uveo je mogućnost beskontaktnog kartičnog plaćanja otkupnine kod dostave paketa. Do sada se usluga plaćanja pouzećem odvijala isključivo gotovinom, a DPD je prva dostavna služba u Hrvatskoj koja je podigla razinu usluge i za plaćanje pouzećem uvela kartičnu naplatu koristeći softversko rješenje za prihvat kartica.
Za nove beskontaktne kartične transakcije, DPD je sklopio suradnju s Worldlineom, globalnim liderom za rješenja za plaćanje i koristi aplikaciju Worldline Tap on Mobile koja postojeće Android uređaje dostavljača pretvara u prave POS uređaje. Besprijekornu integraciju novog softvera u postojeći DPD-ov sustav omogućila je tvrtka Trilix, partner za integraciju rješenja Worldline Tap on Mobile.
Digitalizacija naplate
DPD je digitalizacijom naplate prilikom isporuke paketa dobio konkurentsku prednost. Nova tehnologija plaćanja izvrsna je za korisnike usluga jer otkupninu za svoj paket plaćaju brzo i jednostavno beskontaktnom karticom, ne brinući o tome imaju li kod kuće dovoljno gotovine i točan iznos za plaćanje.
- Odlučili smo napraviti snažan iskorak na tržištu pa za preuzimanje paketa koji nisu plaćeni online, uz dosadašnje plaćanje gotovinom, ponuditi i plaćanje karticama izravno kod dostavljača. Dugo smo promišljali ovaj korak i tražili savršeno rješenje za svoje potrebe. Odlučili smo se za pouzdane i inovativne partnere koji predvode trendove, kao i za provjerenu aplikaciju koja se može integrirati u naš postojeći uređaj - izjavila je Snježana Stanić, Regionalna voditeljica marketinga, komunikacija te razvoja Out of Home mreže i novih usluga za Hrvatsku i Sloveniju.
Aplikacija za kartičnu naplatu Worldline Tap on Mobile omogućuje integraciju s drugim aplikacijama pa dostavljači cijelim procesom naplate otkupnine upravljaju kroz aplikaciju DPD u svome Android skeneru. Prilikom isporuke paketa koji primatelj želi platiti karticom, dostavljač na svom skeneru u DPD aplikaciji odabire opciju plaćanje karticama, a ekran aplikacije Worldline Tap on Mobile s potrebnim iznosom za naplatu otvara se automatski. Primatelj beskontaktno plaća svojom karticom, po potrebi unosi PIN kartice i dobiva potvrdu o plaćanju putem emaila ili SMS-a.
Besprijekorna integracija
Hrvatska tvrtka Trilix, partner za integraciju rješenja Worldline Tap on Mobile u postojeći DPD-ov sustav, pružio je DPD-u sveobuhvatnu podršku tijekom svih faza integracije, koristeći svoju ekspertizu iz sličnih projekata omogućavanja plaćanja pri dostavi.
- Drago nam je što smo partner projekta koji će DPD-u značajno unaprijediti proces dostave, podići kvalitetu usluge za primatelje paketa i olakšati svakodnevni posao dostavljačima. Pri implementaciji Worldline Tap on Mobile rješenja, pružili smo DPD-u podršku u definiranju poslovnih zahtjeva i procesa, pripremi Worldline Tap on Mobile aplikacije za testiranje i produkciju, automatizaciji izvještavanja kartičnog prometa te edukaciji zaposlenika za operativno korištenje poslovnih aplikacija - izjavio je Mladen Amidžić, direktor Trilixa.
Povjerenje u tvrtku i ljude
Korisnici platnih kartica u Hrvatskoj u prosjeku imaju 2,7 kartica. Plaćanje karticama na fizičkim prodajnim mjestima na našem tržištu je u stalnom porastu, a više od 90% tih transakcija odvija se beskontaktno. DPD je upravo zato uveo plaćanje karticama, kako bi korisnicima omogućio jednostavno i sigurno beskontaktno plaćanje prilikom dostave.
- Praćenjem trendova na tržištu, primijetili smo da je plaćanje pouzećem jedna je od najkorištenijih metoda plaćanja kod online narudžbi proizvoda u hrvatskom e-commerceu. Takvih je narudžbi čak oko 50%, iako su u fizičkoj trgovini kartice zaista dobro prihvaćene. DPD je ovim potezom svojim korisnicima omogućio jednostavno i potpuno sigurno beskontaktno plaćanje. Jako sam sretan što su naši partneri u ovom projektu prepoznali da je upravo Worldline Tap on Mobile idealno rješenje za DPD - dodao je Marko Henrik Marinšek, Country Manager Worldlinea za Hrvatsku.