Zagrebačka tvrtka shipshape iza sebe ima više od pedeset uspješno provedenih ‘e-commerce‘ projekata. Osim izrade internetske trgovine pruža i savjetodavnu uslugu te potporu u postavljanju poslovnih procesa. ‘webshopovi‘ na platformi Shape Core uspješno posluju na domaćem i na stranom tržištu
Izrada webshopa zahtjevan je projekt koji je izazov i trgovcima koji već imaju iskustva u online prodaji, ali onima koji se prvi put susreću s time često donosi znatne promjene u poslovanju. No svaki takav projekt može biti uspješno izveden ako s druge strane stoji izvođač koji trgovcima osim usluge programiranja, tj. izrade webshopa, pruža i savjetodavnu uslugu te potporu u postavljanju poslovnih procesa.
Zagrebačka tvrtka Shipshape iza sebe ima više od pedeset uspješno provedenih projekata povezanih s e-trgovinom (e-commerce) u kojima se vodi upravo gore navedenim načinom rada. Webshopovi na platformi Shape Core uspješno posluju na domaćem i na stranim tržištima, često su kombinacija prodaje B2C i B2B te su redovito integrirani s ostalim klijentovim poslovnim sustavima.
Integracija i rješenja
Poseban naglasak stavlja se na cjelovitost rješenja i automatizaciju poslovnih procesa. Integracija webshopa s ostalim klijentovim poslovnim sustavima osnova je za automatizaciju poslovnih procesa. To se prije svega odnosi na ERP sustav, sustave za naplatu, dostavu i za marketinšku komunikaciju, dobavljače, kupce i sve ostale sustave kojima se klijent koristi.
'Zero' i 'first-party' podaci
Tvrtka Shipshape s webshopom isporučuje integrirani CRM za prikupljanje i upravljanje podacima. First-party podaci, odnosno podaci o ponašanju posjetitelja u webshopu, anonimno se prikupljaju i nakon privole korisnika upotrebljavaju u marketinške svrhe. Svi korisnici dodatno se mogu segmentirati na temelju zero-party podataka koje ustupaju dobrovoljno (primjerice u sklopu anketa ili upitnika), u zamjenu za neke pogodnosti poput besplatne dostave ili prioritet u isporuci.
Automatski izračun cijene
Uza sve navedene podatke koji dolaze u web-trgovinu tvrtka Shipshape u suradnji s aplikacijom Klikerom raspolaže i podacima o cijenama konkurencije na online tržištu. Na temelju tih podataka razvijen je modul koji sâm izračunava najbolju prodajnu cijenu proizvoda. Na temelju internih i vanjskih podataka (cijene konkurenata) u modulu dynamic pricing kalkuliraju se preporučene cijene koje se mogu primjenjivati izravno ili nakon odobrenja administratora. Taj izračun zasniva se na interno razvijenom algoritmu strojnog učenja (machine learning) koji u obzir uzima i učinke promjena cijena u prošlosti za što kvalitetnije buduće izračune.
Na Shipshapeovu su referentnom popisu webshopova Optika Anda, Pevex, Makromikro grupa (Hrvatska i Slovenija), biotrgovina Garden, Superknjižara te mnogi trgovci iz različitih branši. Budući da projekt izrade webshopa može trajati i više od šest mjeseci i da interesa ne nedostaje, trenutačno se ugovaraju projekti za kraj ove i prvi dio iduće godine, naglašavaju u Shipshapeu.