Ukratko
StoryEditor

Earthbound: Radikalno ekološke tenisice

27. Svibanj 2024.
Earthbound 
Lider u industriji održive obuće, koji proizvodi tenisice od 97 posto prirodnih materijala, prva je obućarska tvrtka na svijetu koja je dobila certifikat za kompletan proizvod OEKO-TEX Standard 100, a 2023. postala je prvom hrvatskom tvrtkom s certifikatom B Corp

U vremenu u kojem ekološka svijest raste Earthbound™ ​ističe se kao lider u industriji održive obuće proizvodnjom tenisica od 97% prirodnih materijala i kao prva hrvatska tvrtka nositeljica certifika B Corp​. Brend koji su osnovala braća Hrvoje i Domagoj Boljar mijenja način na koji doživljavamo obuću.

Pioniri održivosti

Posvećenost Earthbounda™ prije svega potvrđuju certifikati. Prije dvije godine postao je prva obućarska tvrtka na svijetu koja je dobila certifikat za kompletan proizvod​ OEKO-TEX Standard 100, a 2023. prva hrvatska tvrtka s certifikatom B Corp​.

Rigorozan postupak dobivanja certifikata B Corp trajao je više od dvije godine, no rezultirao je izvanrednim rezultatom od 89,3 boda na procjeni B Impact. Earthbound™ ​pridružio se globalnoj zajednici posvećenoj redefiniranju poslovnog uspjeha balansiranjem između profita i svrhe, u kojoj je više od 7500 tvrtki nositeljica B Corpa u 88 zemalja, i zasad je jedna od samo nekoliko certificiranih tvrtki u regiji.

Uz Oeko-Tex, certifikat koji potvrđuje netoksičnost i 97% prirodni sastav, B Corp ​bio je ključan trenutak u njegovoj misiji – nepobitan dokaz da radi za dobrobit društva, zaposlenika, investitora i kupaca. Za Earthbound™ B Corp nije samo poslovni uspjeh već i potvrda njegove misije.

– Naše je poslovno putovanje i osobno: to je oblik iskupljenja za nas. Nakon što smo sudjelovali u toksičnoj proizvodnji obuće, Hrvoje i ja posvećeni smo edukaciji i potrošača i industrije – rekao je Domagoj Boljar, suosnivač Earthbounda™.

Pokretač promjena

Putovanje Earthbounda™ opisuju kao neprekidnu inovaciju i rast. Njihov put nije usmjeren samo na razvoj proizvoda već i na podizanje svijesti o ekološkom utjecaju. Cilj je osvijestiti potrošače i potaknuti ih da donose informirane odluke, no prije svega educirati industriju da ponudi bolje rješenje. Promičući radikalnu ekologiju u svakoj sferi poslovanja, Earthbound™ nastoji inspirirati promjenu unutar industrije, gdje održivost polako postaje pravilo.

11. lipanj 2024 20:37