Ukratko
StoryEditor

Easy Biz Friday - opušteni petak prodaje, marketinga i networkinga

15. Studeni 2022.
Easy Biz Friday

HSM i Salesforce održali su u petak, 11.11. u The Garden Breweryju event Easy Biz Friday na kojem su okupljeni imali priliku čuti kako i koliko uspješno vodeće regionalne tvrtke iz različitih branši plove vodama digitalne transformacije.

Event je otvorio Michal Mravinač, regionalni direktor prodaje u Salesforceu, koji je kroz kratki keynote govor istaknuo važnost tehnologije, pogotovo u uvjetima današnjice u kojima količina uređaja i podataka na njima raste udvostručavajući se svake tri godine.

Kako iskoristiti sve te podatke, imajući pritom na umu da klijent mora biti u središtu svega što radimo? To je jedno od pitanja na koje su pokušali odgovoriti sudionici prvog od dva panela. Na panelu posvećenom marketingu sudjelovali su direktorica marketinga u Plodinama Maja Eškinja, BI menadžer u Francku Ivan Jurković, direktor marketinga Greyp Bikesa Vladimir Karmelić i Globalni voditelj CRM-a u FOREO-u Hrvoje Odak, a kroz raspravu ih je vodio Ognjen Bagatin, vlasnik platforme Poduzetnik.

Iako FOREO i Greyp Bikes gađaju relativno nišnu publiku u odnosu na Franck i Plodine, svi su se složili oko jedne stvari - u ovim situacijama, s transformacijom treba krenuti na vrijeme. CRM za marketinšku automatizaciju kao što je Salesforce ključna je točka pretvaranja transakcijske kupnje iz jednosmjerne komunikacije u dvosmjernu - u onom trenutku kad možemo pametnije koristiti informacije o kupcima, i oni postaju zadovoljniji uz bolje korisničko iskustvo.

Na drugom panelu, onom posvećenom prodaji, s okupljenima su iskustva podijelili CEO tvrtke MB Frigo Nikola Meštrović, CEO Old Pilot‘sa Tomislav Anadolac, direktorica prodaje i marketinga u Telegramu Petra Velijević i voditelj ključnih kupaca tvrtke Affidea Hrvatska Hrvoje Čorić, a kao moderator, pridružio im se novinar Lidera Roko Kalafatić.

Situacija je slična kod svih - barataju ogromnim količinama podataka o velikom broju kupaca, ali ne iskorištavaju njihov puni potencijal, što negativno utječe na iskustvo njihovih klijenata i u nekim slučajevima čini razliku između uspješne i neuspješne suradnje. Panelisti su se složili da je automatizacija poslovnih procesa jedini način za unaprijeđenje, unatoč razlikama u njihovim konkretnim poslovnim pristupima i ciljanim skupinama.

‘Biz‘ dio Easy Biz druženja zaključio je Dejan Rogan, Head of Business Solutions u HSM-u kratkim predavanjem o tome kako  pomiriti marketing i prodaju. S prisutnima je podijelio zanimljivu statistiku - 94 posto marketinških stručnjaka kaže da njihovi klijenti očekuju personalizirano iskustvo, ali samo njih 26 posto njih misli da njihova organizacija ima uspješnu strategiju personaliziranog pristupa kupcu. Baš zato su bitna rješenja poput Salesforce CRM-a koja pomažu tako nešto ostvariti.

Okupljeni su dan završili ‘Easy‘ dijelom druženja u ugodnoj atmosferi The Garden Breweryja, a HSM ekipa već se veseli idućem događanju! Kako bi na vrijeme saznali kad će to biti, pratite ih na njihovom webu hsm360.com.

03. prosinac 2024 18:54