Ukratko
StoryEditor

Maja Brezović: Odnos s potrošačima ključan je za uspjeh u marketingu

21. Svibanj 2024.
Maja Brezović

Odnos s potrošačima ključan je za uspjeh u marketingu, posebno u kategoriji poput kave gdje je konkurencija često žestoka, vrlo aktivna i direktna, tvrdi Maja Brezović.

- U mnogo situacija teško se istaknuti, ali jedino direktnom i personaliziranom komunikacijom uspijevamo graditi odnos s potrošačima na visokoj razini. Potrošači to prepoznaju, cijene i time gradimo dugoročnu lojalnost s njima – kaže Brezović te dodaje da treba što bolje razumjeti potrebe, preferencije, ali i probleme potrošača. Oni sve više cijene personalizirano iskustvo, a praćenje ponašanja potrošača i korištenje podataka o njima omogućuje prilagodbu marketinških poruka, ponuda i iskustava prema njihovim individualnim preferencijama.

- Izgradnja dugoročnih odnosa s potrošačima važna je za stvaranje lojalne baze kupaca. To se postiže kontinuiranim angažmanom, pružanjem vrijednosti i prilagodbom na promjene u potrebama i željama potrošača. CRM platforma omogućuje nam prikupljanje, pohranu i analizu podataka o potrošačima na jednom mjestu. Upravo zato kroz naš Franck Club gradimo kvalitetan odnos s potrošačima koji je ključan za uspjeh u marketingu, a CRM platforme pružaju alate i resurse koji nam mogu pomoći u izgradnji i održavanju tih odnosa na efikasan način – kaže Brezović. Prema njenim riječima, upravo je potrošački angažman ključni faktor u marketinškim strategijama jer predstavlja koliko su potrošači aktivno uključeni s brendom ili proizvodom. Kroz kreiranje interaktivnog sadržaja, aktivno sudjelovanje na društvenim mrežama, redovno objavljivanje relevantnog sadržaja, programe lojalnosti, te razne edukacije, brendovi stvaraju dublju vezu s potrošačima, potičući ih da budu aktivno uključeni u zajednicu brenda i postanu njegovi zagovornici. A potrošači cijene brendove koji im pružaju dodatnu vrijednost izvan samog proizvoda.

image

Dora Barbarić

foto

- Sve ovo djeluje na prvu jednostavno, ali u današnje vrlo turbulentno vrijeme, inflaciju i promjenu kupovne moći, svaki brend mora pronaći način kako ostati relevantan i značajan za potrošače, te graditi lojalnost i povjerenje. Personalizirana komunikacija koja pokazuje da brend poznaje i razumije svoje potrošače pomaže u izgradnji upravo tog povjerenja – kaže Brezović.

Prema riječima brend-menadžerice Francka Dore Barbarić, posao brend-menadžera dinamična je i uzbudljiva pozicija koja pruža puno prillika, ali i izazova.

- Prvenstveno ovaj posao omogućuje mi svakodnevno vježbati svoju kreativnost. Bilo da se radi o dizajniranju novog pakiranja, stvaranju marketinških kampanja ili smišljanja inovativnih načina za promociju brendova koje vodim, ovaj posao mi daje priliku izraziti kreativnost na različite načine. Industrija kave vrlo je zahvalna i zbog prirode posla pruža prostor za maštovito i drugačije brendiranje i marketing. Druga stvar koju bih istaknula je definitivno utjecaj na izgradnju brenda. Kao brend-menadžeru, nema ljepše nagrade nego pratiti razvoj i oblikovanje brenda – kaže Barbarić. Dodaje da na oblikovanje brenda utječe svaka odluka koju donese, od razvoja proizvoda pa sve do strategije oglašavanja. Brend-menažer ima priliku donositi vidljivu razliku u mijenjanju percepcije i komunikacije s potrošačima.

- Vidjeti kako se sav trud na kraju pretvara u povećanu prepoznatljivost, prodaju te lojalnost potrošača uistinu je neizmjerno zadovoljstvo. Industrija kave koja se neprestano razvija, od novih trendova, novih tehnologija, ali i konstantnih promjena preferencija potrošača upravo je ono što čini naš posao uzbudljivim. Raditi u najvećoj hrvatskoj kompaniji kave znači imati priliku raditi kako bismo bili u korak s tim trendovima i ostali konkurentni – kaže Barbarić te ističe da su inovacije i kreativnost jedinstvene za njen posao, kao i za brendove kave kojima upravlja u Francku.

- Uz kvalitetno istraživanje tržišta i globalnih trendova, imamo priliku inovirati s novim idejama i konceptima. Bilo da se radi o uvođenju novih profila okusa, lansiranju proizvoda koje potrošači u Hrvatskoj još nisu imali priliku kušati, pa sve do kreiranja drugačijih kampanja koje privlače pozornost i potiču angažman potrošača. Kava nije samo napitak, ona je i iskustvo, a to je upravo ono što želimo pružiti potrošačima i što nas čini jedinstvenima – poručuju Barbarić.

12. lipanj 2024 08:55