Kvalitetna ideja, rad i trud uvijek zaslužuju pohvalu i podršku, a upravo to poručuju SPAR Hrvatska i Nova TV koji su prije tri godine pokrenuli jedinstveni medijsko-poslovni projekt 'Startaj Hrvatska'. Hvalevrijedan projekt pokrenut je kako bi potaknuo inovativne ideje hrvatskih poduzetnika i pomogao im u plasiranju njihovih proizvoda na police SPAR-a i INTERSPAR-a, jednog od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. Prva emisija kreće u nedjelju, 2. listopada u 16:00 na programu Nove TV.
Nakon uspješne dvije sezone u kojima su se proslavili kandidat Goran Čipčić s proizvodom Zorina mast te Maja Fertalić koja je osmislila brend Nutty BARica, prirodne snack pločice, treća sezona donosi nove impresivne, poduzetničke priče.
Zahvaljujući projektu 'Startaj Hrvatska' novi poduzetnici dobit će priliku predstaviti svoju priču i inovativne, domaće proizvode. Ove godine projekt je ponovno privukao velik broj kandidata, od kojih je njih osam izabrano za veliko finale. Njihove priče i dogodovštine prilikom stvaranja proizvoda moći ćemo pratiti kroz emisije koje će se emitirati svake nedjelje, sve do prosinca. Ovogodišnji kandidati pokazat će kako veoma dobro razumiju tržišne trendove, kao i potrebe kupaca koji sve više posežu za prirodnim sastojcima.
Kandidati koji ove godine postaju nova lica hrvatske poduzetničke scene predstavili su se proizvodima Croccantino, 4 mudraca, Braća Perković, Meštar, Nutri Kulti, Korijen, Organica Vita te Druid.
Marija Antunović s Pelješca osmislila je kremaste sladolede Croccantino, napravljene prema domaćoj obiteljskoj recepturi i talijanskim principima proizvodnje uz dodatak tradicionalnih kolača.
Supružnici Martina i Miroslav Vuković predstavit će nam se s nepasteriziranim i nefiltriranim, svijetlim pale ale pivom zanimljivog imena 4 mudraca.
Josip i Ivan Perković predstavit će ručno rađene polutvrde, kozje sireve Braća Perković, iznimnog okusa i kvalitete koji stižu sa slavonskih pašnjaka. Ivan i Josip čisti su dokaz da prava bratska sloga može prerasti u izvrsnu priču koja spaja obiteljski i poslovni život.
Kandidati Tea Bogdan i Mario Goreta ponosno će predstaviti svoj projekt Meštar, kozmetiku za muškarce proizvedenu s pomno izbalansiranim, prirodnim aktivnim sastojcima. Simpatična imena proizvoda i dizajn ambalaže osvajaju na prvu.
Nutricionistica Martina Gilja osmislila je Nutri Kulti, nutritivno izbalansirane i kvalitetne zalogaje punog okusa, aromatične i savršeno hrskave.
Tradiciju i recept star više od 50 godina, Tina Popović preuzela je od svoje bake te pokrenula vlastitu proizvodnju Korijena, povrtnog dodatka jelima.
Organica Vita slatki je namaz od lješnjaka s industrijskom konopljom kojeg je proizvela Maja Lazić, a koji sadrži čak 45 posto lješnjaka uz dodatak oljuštenih sjemenki industrijske konoplje, čokolade i meda.
Prvu certificiranu bezglutensku tjesteninu u Hrvatskoj, od rižinog i kukuruznog brašna, proizveli su Marko i Ana Antolić koji su odlučili ostati u Zagrebu i pokrenuti vlastiti posao.
Svi kandidati ovogodišnjeg izdanja projekta 'Startaj Hrvatska' postat će nova lica hrvatske poduzetničke scene, no samo jedan među njima će ponijeti vrijednu titulu HIT proizvoda 2022. O tome će odlučiti kupci SPAR-a koji kupnjom proizvoda mogu podržati svoj omiljeni proizvod. Svi proizvodi mogu se pronaći na posebnim 'plavim policama' koje su na raspolaganju kupcima u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske.