
Posljednjih desetljeća svjedoci smo nikad bržih tehnoloških promjena koje svojim inovacijama mijenjaju sva društva na svijetu. Na osobnoj razini naši su se životi i način na koji živimo i radimo promijenili i mijenjaju se sve brže i brže. Promjena koja je možda i najvidljivija je ona u komunikaciji: Ljudi diljem svijeta sve manje komuniciraju izravno licem u lice, a sve više putem svojih računala i pametnih mobilnih telefona, kao i prodaji koja je često usmjerena na agresivna i manipulativne tehnike, nastojeći tako pronaći svoje mjesto na tržištu. Ali je li takav način komunikacije zdrav za odnose? Postižu li se rezultati? Je li prodaja, koja vrišti “kupi me, kupi me” i marketingom koji se oslanja samo na popuste, održiva?
Komunikacijski stručnjak Ante Mihaljević, trener je prodavača i poduzetnika za etičnu prodaju i rast prihoda, koji se specijalizirao za komunikaciju, odnose i moralnu i etičnu prodaju gdje preko svojih edukacija, predavanja i programa pomaže pojedincima, tvrtkama i organizacijama izgraditi čvrste međusobne odnose, omogućujući im učinkovitu suradnju s partnerima, zaposlenicima i klijentima. Kako sam Ante Mihaljević kaže, on kroz svoj rad, u kojem se vodi visokim etičkim načelima, pretvara sramežljive osobe u samopouzdane komunikatore i uspješne prodavače. Kroz svoju karijeru surađivao je s renomiranim tvrtkama poput Jamnice, Orbica, Jyska, GLS-a, Bornfighta u kojim je redom ostvarivao zavidne rezultate. Mihaljević je stekao certifikate od uglednih institucija poput Oxforda, Fiercea i Sandlera, te je, iako mlad, prikupio preko 20.000 sati iskustva u edukacijama i treninzima. Njegove usluge uključuju keynote govorništvo, prodajnu komunikaciju, izgradnju odnosa i "fierce" komunikaciju.
Ante Mihaljević pokrenuo je i Skool zajednicu Komunikacija koja prodaje u kojoj je potpuno besplatno podijelio svoj tečaj koji se ranije uspješno prodavao po cijeni od 900 eura. Ovo je napravio s namjerom povezivanja ljudi koji dijele slične vrijednosti, ciljeve i stavove što će polaznicima stvoriti puno dobrih prilika za povezivanje i suradnju.
Mihaljevićev cilj je da polaznici Skool zajednice Komunikacija koja prodaje, pod njegovim stručnim vodstvom, ostvare vlastite prodajne ciljeve te da napreduju u svojim vještinama i poslovanju. Više od 850 ljudi već je dio ove zajednice, a mjesta ima još samo za one najbrže.