Život
StoryEditor

Casio i Twingo neočekivani pobjednici vatrenog obračuna pjevačice i nogometaša

17. Siječanj 2023.

Brendovi su sjajno iskoristili marketinški trenutak i postali jedni od protagonista zamršene osobne priče koja puni medijske stupce

Latinoamerička pjevačica Shakira odlučila se s bivšim suprugom, nogometašem Gerardom Piqueom, obračunati na način koji ona najbolje zna – pjesmom. U suradnji s producentom i argentinskim DJ-em Bizzarapom, objavila je novu numeru koja je u svega 24 sata srušila rekorde, preslušana 65 milijuna puta i postala trending tema na društvenim platformama.

Osim što je na njene javne optužbe za prevaru s mlađom djevojkom (‘bez ljutnje, dušo, želim ti sve najbolje s mojom navodnom zamjenom‘, ‘vrijedim kao dvije od 22‘) odgovorio Pique objavivši na Twitteru emotikone cirkusa, priliku da zarade na tuđem prljavom rublju dobili su i brendovi Renault (Twingo) i Casio koje je Shakira uključila u svoj vatreni, javni obračun s bivšim suprugom.

Naravno, revni marketinški stručnjaci na Shakirine stihove ‘Zamijenio si Ferrari za Twingo, zamijenio si Rolex za Casio‘, reagirali su prilično brzo i nisu bili nimalo (posebno Casio) nježni prema prevarenoj pjevačici.

Pravi trenutak

Naime, brend poznat po svojim satovima i kalkulatorima, Casio, čitavoj je ekipi Piquea poslao satove i obećao sponzorstvo te na Twitteru objavio da su njihovi kalkulatori i satovi ‘za čitav život‘, dok je Renault objavio fotografiju Twinga s brojkom 22 i prateći tekst – za cure i dečke poput vas!

Ta dva brenda uspjela su izvući korist od toga što su se našli u nenadanoj žiži, a iako se njihov komentar, posebno onaj Casia, može interpretirati kao prilično grub, potezom su se svrstali uz tim Pique i dodali još malo soli na Shakirinu ranu, internetski ih korisnici pravdaju tvrdeći da Shakira bolje nije ni zaslužila. Naime, pjevačica je u svojoj pjesmi zaigrala na već poznati činjenicu – Rolex i Ferrari su klasa iznad Casia i Twinga, ali je time nehotice uvrijedila ipak mnogobrojnije kupce dva potonja brenda.

Shakirina osvetnička numera je tako prerasla ljubavničku arenu tako da osim što društvene mreže gore od komentara ekipe koja staje na njenu, nogometaševu ili stranu 22-godišnje ljubavnice, u ćušpajz su se uključili i vlasnici Twinga, Casia, Rolexa i Ferrarija. No, bez obzira kojoj stranu zauzeli, činjenica jest da su Casio i Twingo sjajno iskoristili marketinški trenutak i postali jedni od protagonista zamršene osobne priče koja puni medijske stupce.

Iako je tema drugačija, jednako je brzo reagirao i brend Elizabeth Arden koji se odlučio nakvačiti na hype prinčevih memoara. Naime, Harry je u knjizi Spare podijelio informaciju da mu je majčina krema pomogla s ozeblinama na genitalijama. Kozmetički je brend zabilježio porast prodaje te svoje, očito, multifunkcionalne kreme te podijelio ‘tweet‘ u kojem navodi da je hijaluronska kiselina izuzetno korisna u hladnijim mjesecima. U svakom slučaju, živimo u zanimljivim vremenima.

25. travanj 2024 05:06