Život
StoryEditor

Domaća kompanija Marodi osvojila kanskog lava

18. Lipanj 2024.
Marodi_Međimurska popevkafoto Domagoj Kunić
Brončanu nagradu na svjetskom komunikacijskom festivalu Cannes Lions brend tjestenine iz Nedelišća osvojio je za kampanju ‘Priča koja vrijedi svakog slova‘

Kampanja kompanije Marodi ‘Priča koja vrijedi svakog slova‘ na najprestižnijem svjetskom festivalu posvećenom komunikacijskoj industriji - Cannes Lions osvojila je brončanu nagradu. Ovo je tako prvi kanski lav koji stiže u Nedelišće, sjedište Marodija, a drugi koji je osvojila agencija Bruketa&Žinić&Grey koja je, u suradnji s Komunikacijskim laboratorijem, osmislila i realizirala nagrađenu kampanju. U okviru kreativnog rješenja, ručno je napravljena zbirka od pet knjiga, a svaka knjiga sadrži točan broj sova za stihove jedne Međimurske popevke u obliku abecedne tjestenine za juhu. - U ovoj kampanji nije riječ samo o tjestenini, niti o pjevanju tradicijskih pjesama. Ovo je kampanja koja govori o pripadanju i ljubavi: ljubavi prema svojoj obitelji, prijateljima i onom malom dijelu svijeta koji smatrate svojim - naglasio je u priopćenju Nikola Žinić, voditelj kampanje ispred agencije Bruketa&Žinić&Grey i dodao da iza ove jednostavne, a genijalne kampanje stoji veliki tim.

Čuvanje tradicije

- Držeći u ruci malu kutiju s točnim brojem slova jedne popevke osjećate pažnju koju smo joj pridali i tako materijalizirali krhkost baštine koja nam lako može izmaći ako ne brinemo o njoj – kazao je Žinić.

Antun Marodi iz kompanije Marodi je pak kazao da im je želja bila dati doprinos lokalnoj zajednici i to su uspjeli proglašenjem Dana međimurske popevke.

- Kampanju smo pokrenuli s mišlju da tradiciju možemo najbolje čuvati kada ju prenosimo i živimo. Nagrada iz Cannesa značajno je priznanje kampanji, našem radu i svakako nas posebno veseli. Najveća zahvala našim zaposlenicima, ali i svim partnerima na projektu, posebno Zajednici hrvatskih kulturno umjetničkih udruga Međimurske županije (HKUUMŽ) i Međimurskoj županiji – naveo je u priopćenju Marodi.

Inače, na inicijativu lokalnog proizvođača tjestenine Marodi, pod kampanjom ‘Priča koja vrijedi svakog slova‘, i Zajednice hrvatskih kulturno umjetničkih udruga Međimurske županije (HKUUMŽ), 28. studeni proglašen je Danom međimurske popevke. Upravo tog datuma 2018. godine međimurska popevka uvrštena je na UNESCO-ov Reprezentativni popis nematerijalne kulturne baštine čovječanstva. Kanska nagrada za tjesteninu iz Nedelišća pak može poslužiti kao inspiracija malim brendovima da je svjetski uspjeh moguć uz strast i predanost.

08. rujan 2024 01:17