Jamnica s Luna Plenom možda nije uspješna u uvjeravanju potrošača u blagodati mjesečeve energije, ali jest u praćenju trenda
Ako je suditi prema komentarima na društvenim platformama, Jamnica s novim proizvodom – Jana Luna Plena, nije uspjela uvjeriti publiku da je njihova voda, samo zato jer se puno za vrijeme punog Mjeseca, išta kvalitetnija od one obične. Doduše, u svojim promotivnim materijalima nigdje nisu izrijekom spomenuli da je bolja, ali navode kupce na ideju da će voda napunjena Mjesečevom energijom pozitivno utjecati na njihovo emocionalno i duhovno stanje.
Iako je ova inovacija (ili marketinški trik) novost na domaćem tržištu, mjesečevu ili lunarnu vodu odavno lansiraju neki igrači iz svijeta bezalkoholnih pića, ponajviše u premium segmentu. Pionir ove niše je popularni brend energetskih pića Red Bull koji je 'daleke' 2001. lansirao LunAqua, energetski napitak na bazi vode koja se puni, pogađate, za vrijeme punog Mjeseca.
Sunčeva, svjetlosna, lunarna
RedBull je od LunAque kanio napraviti omiljeno piće mlađe generacije, posebno ekipe koja zalazi u klubove i barove. Njihov napitak sadržavao je i kofein (jedna bočica koliko i limenka Coca-Cola), a budući da se u proizvodnji koristila 'lunarna' voda, obećavao je energetski 'boost' i osvježenje. U marketinškoj su komunikaciji igrali i na kartu limitirane ponude budući da se voda punila samo 13 puta godišnje, tijekom punog Mjeseca. Međutim, nakon što je testirana u Austriji, voda nije dospjela na ostala tržišta.
Zanimljivo, za razliku od Janine Luna Plene, ekipa iz brenda Pineo na svojoj stranici navodi kako njihovu lunarnu vodu, Luna Llena nije moguće samo tako kupiti u supermarketu. Budući da se boce pune za vrijeme punog Mjeseca, količine su ograničene pa je na njihovoj web stranici navedeno točno kad se puni i kad je se može kupiti, ali i da se za vrijeme uštapa može napuniti osam do 36 tisuća litara vode.
Od svih mjesečevih voda dostupnih na tržištu, najpopularnija je ona njemačkog brenda St. Leongards Quelle. Nju je, naime, izreklamirala trendsetterica Victoria Beckham koja je lani objavila Instagram Story u kojem pije mjesečevu vodu brenda i to tijekom detoxa u jednom njemačkom 'posh' spa centru.
Osim što taj njemački brend nudi mjesečevu vodu koja iskorištava snažnu energiju Zemljinog satelita, prodaje i vodu napunjenu na Suncu, ali i, u slobodnom prijevodu, 'svjetlosnu' premda nije posve jasno kakvim se svjetlom ta voda puni. U svakom slučaju, Jamnica s Luna Plenom možda nije uspješna u uvjeravanju potrošača u blagodati mjesečeve energije, ali jest u praćenju trenda.