Život
StoryEditor

Milani Cosmetics prozvan jer je slučaj Depp vs Heard iskoristio za vlastitu promociju

28. Travanj 2022.
Milani Cosmetics
Sporan video Milani Cosmeticsa samo ide u prilog tezi da je malo što sveto na društvenim platformama, a najmanje životi slavnih koje potrošači gutaju kao svaki drugi ‘reality show‘

Suđenje desetljeća, kako svjetski mediji tepaju slučaju Johhny Depp vs Amber Heard, posve je neočekivano skrenuo pažnju potrošača na beauty brend Milani Cosmetics. Naime, slučaj u kojem glumac od bivše supruge Amber Heard traži 50 milijuna dolara odštete jer ga je lažno optužila za obiteljsko nasilje i upropastila karijeru, privukao je nevjerojatan publicitet, korisnike podijelio u tabore (zasad vodi Deppov s heštegom #justiceforjohnny) i postao predmet vruće rasprave na društvenim platformama.

Tijekom jednog od izlaganja, odvjetnica Amber Heard navela je da je njena klijentica prekrivala modrice korektorom te okupljenima u sudnici pokazala, kako se pokazalo kasnije, korektor brenda Milani. No, onda se dogodila jedna neočekivana stvar. Milani Cosmetics je u TikTok videu odlučio srušiti taj dokaz i objavio da je korektor na tržište lansiran tek 2017. kad je par već bio razveden.

Iako je tim Amber Heard izjavio da je odvjetnica kozmetiku ponijela kao primjer i nije tvrdila da je koristila točno tu marku, Milani je pomogao Deppu da zaradi poen. I dok su fanovi glumca slavili zbog demantija Milanija, dio publike je, kako prenosi Dazed, brend zasuo drvljem i kamenjem.

Instant gratifikacija

Naime, dok je u pozadini videa svirala stvar 'International Super Spy' benda Backyardigans, kompanija je objavila fotografije kataloga koji dokazuju koje je godine proizveden korektor i navela da su tu da 'objave činjenice u vezi slučaja'. Taj 'ležeran' pristup te činjenica da su koristili neformalnu platformu za zabavu TikTok razbjesnila je neke korisnike koji su objavili kako velikom brendu nije mjesto u slučaju koji ima ikakve veze s obiteljskim nasiljem.

Bez obzira na to tko je kriv, u sudnici se iznose dokazi o nasilju, toksičnom ponašanju dvoje supružnika, a Milani je odlučio te mučne, bračne prizore 'meme-ificirati'. Kako smatraju neki, u najmanju ruku nije pristojno, a ni etično od kompanije da na ovakav način banalizira temu, pretvori je u zabavu za mase. Ako je već Milani odlučio demantirati odvjetnicu (premda ona službeno nije izjavila da je doista korišten taj brend), to je trebao učiniti na službeniji način (priopćenjem, recimo), a ne putem TikToka.

Nažalost, sporan video Milani Cosmeticsa samo ide u prilog tezi da je malo što sveto na društvenim platformama, a najmanje životi slavnih koje potrošači gutaju kao svaki drugi 'reality show'. Ili, kako je CBS-iju izjavila feministkinja Evie Psarras, ljudi ne traže etičnost ni moral, 'oni zapravo žderu slavne i traže instant gratifikaciju'.

24. travanj 2024 12:21