Suđenje desetljeća, kako svjetski mediji tepaju slučaju Johhny Depp vs Amber Heard, posve je neočekivano skrenuo pažnju potrošača na beauty brend Milani Cosmetics. Naime, slučaj u kojem glumac od bivše supruge Amber Heard traži 50 milijuna dolara odštete jer ga je lažno optužila za obiteljsko nasilje i upropastila karijeru, privukao je nevjerojatan publicitet, korisnike podijelio u tabore (zasad vodi Deppov s heštegom #justiceforjohnny) i postao predmet vruće rasprave na društvenim platformama.
Tijekom jednog od izlaganja, odvjetnica Amber Heard navela je da je njena klijentica prekrivala modrice korektorom te okupljenima u sudnici pokazala, kako se pokazalo kasnije, korektor brenda Milani. No, onda se dogodila jedna neočekivana stvar. Milani Cosmetics je u TikTok videu odlučio srušiti taj dokaz i objavio da je korektor na tržište lansiran tek 2017. kad je par već bio razveden.
Iako je tim Amber Heard izjavio da je odvjetnica kozmetiku ponijela kao primjer i nije tvrdila da je koristila točno tu marku, Milani je pomogao Deppu da zaradi poen. I dok su fanovi glumca slavili zbog demantija Milanija, dio publike je, kako prenosi Dazed, brend zasuo drvljem i kamenjem.
Instant gratifikacija
Naime, dok je u pozadini videa svirala stvar 'International Super Spy' benda Backyardigans, kompanija je objavila fotografije kataloga koji dokazuju koje je godine proizveden korektor i navela da su tu da 'objave činjenice u vezi slučaja'. Taj 'ležeran' pristup te činjenica da su koristili neformalnu platformu za zabavu TikTok razbjesnila je neke korisnike koji su objavili kako velikom brendu nije mjesto u slučaju koji ima ikakve veze s obiteljskim nasiljem.
Bez obzira na to tko je kriv, u sudnici se iznose dokazi o nasilju, toksičnom ponašanju dvoje supružnika, a Milani je odlučio te mučne, bračne prizore 'meme-ificirati'. Kako smatraju neki, u najmanju ruku nije pristojno, a ni etično od kompanije da na ovakav način banalizira temu, pretvori je u zabavu za mase. Ako je već Milani odlučio demantirati odvjetnicu (premda ona službeno nije izjavila da je doista korišten taj brend), to je trebao učiniti na službeniji način (priopćenjem, recimo), a ne putem TikToka.
Nažalost, sporan video Milani Cosmeticsa samo ide u prilog tezi da je malo što sveto na društvenim platformama, a najmanje životi slavnih koje potrošači gutaju kao svaki drugi 'reality show'. Ili, kako je CBS-iju izjavila feministkinja Evie Psarras, ljudi ne traže etičnost ni moral, 'oni zapravo žderu slavne i traže instant gratifikaciju'.