Saint Laurent se pridružio luksuznim brendovima poput Louis Vuittona, Balenciage, Off Whitea i Tiffany&Coa koji su se inspirirali svakodnevnim predmetima poput kutija za pizze ili vrećice čipsa
Nakon što je suradnji s umjetnicima poput BTS-a, J Balvina i Saweetieja, kompanija McDonald‘s je koncem prošle godine sklopio partnerstvo s luksuznim streetwear brendom Cactus Plant i lansirao Happy Meal za odrasle. Dio publike koji je frknuo nosom na suradnju fast-food lanca s modnim brendom, vjerojatno je konsterniran zbog recentnog poteza Saint Laurenta – Take Away Bag ili, po domaći, vrećice za hranu, koju prodaje po cijeni od 1890 dolara.
Kako navodi portal High Snobiety, možda najnoviji dodatak zvuči potpuno ludo, ali opet, tko je mogao očekivati da će goleme, pufaste torbice postati najpopularniji statement komad prošlog ljeta?
Novi trend
Također, ne treba zaboraviti da Saint Laurent ima sjajan nos za trendove, posebno u svijetu torbica, a ovo, uostalom, nije ni zamišljeno kao torba u kojoj će se doma nositi ostaci krumpirića ili hamburgera. Take Away Bag je dizajnirana kao četvrtasta ambalaža za nošenje tapervera s ručkom, ali je izrađena od kože, rasklapa se duž ugrađene ručke i otrkiva kožnatu podstavu i, dakako, sve što je skriveno u torbici.
Iz daljine, kaže ekipa iz High Snobietyija, izgleda kao posebno šik torbica za pse, samo je ova ukrašena inicijalima brenda.
Ovo nije prvi brend koji se poigrava nekonvencionalnim dizajnom torbica koji podsjeća na svakodnevne, svima dostupne predmete. Tiffany&Co je transformirao svoju prepoznatljivu plavu kutiju u kožnatu torba-kocku, Louis Vuitton je redizajnirao kutiju za pizzu i ukrasio je svojim monogramom, Off-White je nedavno predstavio vrećicu od lišća, a Balenciaga je, nakon torbe koja neodoljivo podsjeća na IKEA-ine vreće, predstavio i torbu u obliku vrećice čipsa Lays.
Saint Laurentova torbica možda nije svačiji ‘cup of tea‘, ali definitivno pokazuje da taj luksuzni brend zna pratiti trendove.