Po prvi put od lansiranja 2006., Spotify je premašio brojku od pola milijarde aktivnih korisnika mjesečno. Točnije, na platformu se svakog mjeseca uključi 515 milijuna globalnih slušatelja.
Kako je povodom objave financijskog izvješća za prvi kvartal na Twitteru objavio izvršni direktor Spotifyija, Daniel Ek, ovo im je bilo najuspješnije prvo tromjesečje od izlaska na burzu 2018.
U usporedbi s istim razdobljem lani, broj aktivnih korisnika im je skočio za 22 posto, a broj premium korisnika za 15 posto na 210 milijuna. Prihodi su porasli za 14 posto na 33 milijardi dolara, a najveći udjel u zaradi došao je od prodaje Premium pretplata.
Iako su zadovoljni rezultatima, Spotify je pod povećalom investitora budući da su im pali prihodi od oglašavanja, a početkom godine su zbog restrukturiranja (i uštede) otpustili šest posto zaposlenika.
Prošle su godine investirali milijardu dolara u rast podcast biznisa, a tvrde da su izuzetno zadovoljni prinosima i u toj industriji.