Život
StoryEditor

T-Mobile kupuje telekom kompaniju glumca Ryana Reynoldsa

16. Ožujak 2023.
Ryan Reynoldsfoto Shutterstock
Reynolds drži 25 posto udjela u Mintu koji je, zajedno s krovnom kompanijom Ka‘ena, prodan po cijeni od 1,35 milijardi dolara

Američki T-Mobile preuzeo je bežičnog telekom operatera, kompaniju Mint Mobile čiji je vlasnik i holivudski glumac Ryan Reynolds. Točnije, Reynolds drži 25 posto udjela u Mintu koji je, zajedno s krovnom kompanijom Ka‘ena, prodan po cijeni od 1,35 milijardi dolara. Kako prenosi Variety, u sklopu Ka‘ene posluju Mint Mobile, međunarodna bežična usluga Ultra Mobile i veletrgovina Plum, a osnivači Minta, David Glickman i Rizwan Kassim ostat će u T-Mobileu, dok će se Reynolds nastaviti baviti kreativnom strategijom i igrati ulogu glasnogovornika brenda.

– Tako smo sretni što je T-Mobile u posljednjem trenutku pobijedio agresivnu ponudu za preuzimanju od moje mame, Tammy Reynolds, jer vjerujemo da će se izvrsnost njihove 5G bolje uklopiti u strategiju brenda od njene vještine igranja mahjonga. Tako sam ponosan na čitav tim u Mintu – kazao je u priopćenju Reynolds.

Nos za biznis

Ryan Reynolds je inače jedan od najboljih poduzetnika među glumcima ili, ako hoćete, najbolji glumac među poduzetnicima. Prije pet godina, s partnerom Georgeom Deweyem pokrenuo je produkcijsku kuću i marketinšku agenciju Maximum Effort. Agenciju je prije dvije godine preuzela softverska kompanija MNTN, a lani su potpisali i ekskluzivan ugovor sa streaming servisom FuboTV. Iste godine kad je krenuo u produkcijski, odnosno marketinški biznis, glumac je preuzeo udjel u Aviation Ginu te postao kreativni direktor tog brenda i član uprave.

Dvije godine kasnije, Aviation Gin je prodan Diageu za procijenjenih 610 milijuna dolara. Reynolds je također investitor u Wealthsimple, kanadsku kompaniju čija se vrijednost procjenjuje na pet milijardi dolara te softversku kompaniju 1Password koja vrijedi 6,8 milijardi dolara. Osim što ima dobar nos za investicije, ima i za marketing. Reynolds, naime, ne kreira samo kampanje za brendove u svom portfelju već s Maximum Effortom širi svoj udjel na američkom marketinškom tržištu.

22. studeni 2024 06:59