Kompanija Volvo Cars i Starbucks sklopili su partnerstvo i pokrenuli pilot projekt postavljanja punionica za električna vozila uz restorane čuvenog američkog lanca. Punionice Volva – Charge Point DC zasad će biti postavljene uz 15 Starbucksovih lokacija na relaciji Denver/Seattle.
Kako su objavili iz Volva, na osnovu tih lokacija procijenit će potencijal partnerstva te, pokaže li se uspješnim, proširiti ga diljem SAD-a, ali i svijeta. Punionice će biti postavljene u razmaku od 160 kilometara (100 milja), a na njima će svoje električne ljubimce moći puniti svi, dok će vlasnici Volva moći puniti besplatno ili uz diskontnu cijenu.
Održivo poslovanje
Osim što se Starbucks odlučio 'ogrebati' o lukrativno tržište električnih automobila, nedavno je objavio i da kani svoje poslovanje učiniti još održivijim te se riješiti čaša koje zagađuju okoliš. Prema nekim procjenama, svake godine u okolišu završi sedam milijardi Starbucksovih jednokratnih čašica, a kompanija trenutno testira opcije uvođenja takozvanih 'reusable' čaša, odnosno onih koji se mogu koristiti višekratno.
Do 2030. obećali su prepoloviti emisiju ugljičnog dioksida, a do 2025. žele da se svakom kupcu napitak servira u 'reusable' čaši Starbucksa. Kako izjavili iz Starbucksa, brend želi biti primjer svim kompanijama i promijeniti čitavu industriju.