Život
StoryEditor

Vrijednost Applea, najvrjednijeg brenda na svijetu, popela se na 947,1 milijardu dolara

21. Lipanj 2022.

Ukupna vrijednost sto najvrjednijih na listi BrandZ premašila 8,7 bilijuna dolara, a prošle su godine ostvarili ukupan rast od 23 posto

Polovicom svake godine analitička kompanija Kantar lansira svoju tradicionalnu listu najvrjednijih brendova na svijetu – BrandZ. Očekivano, prva tri mjesta na listi zauzeli su tehnološki divovi – Apple, Google i Amazon, a novost je što je Apple pretekao Amazon i zauzeo na prvu poziciju. S iznosom od 947,1 milijarde dolara, ima i najviše šansi da postane prvi svjetski brend koji se može pohvaliti s vrijednošću od bilijun dolara. Ukupna vrijednost sto najvrjednijih na listi BrandZ premašila 8,7 bilijuna dolara, a prošle su godine ostvarili ukupan rast od 23 posto.

Vrhunski LV

Osim Applea koji je uvjerljivi broj jedan, razloga za slavlje imaju i Louis Vuittonu, luksuznom brendu koji je po prvi put 'upao' među prvih deset. Njegova je vrijednost narasla za čak 64 posto te je na desetoj poziciji zamijenio financijskog diva MasterCard. Također, ta francuska modna kuća jedina je kompanija na listi Top 10 koja ne dolazi s tržišta Kine ili Amerike. Na Katarovoj web stranici nalazi se i čitavo izvješće, a ovo je poredak prvih deset:

1. Apple

2. Google

3. Amazon

4. Microsoft

5. Tencent

6. McDonald’s

7. Visa

8. Facebook (Meta)

9. Alibaba

10. Louis Vuitton.

22. studeni 2024 12:43