Privremena fizička trgovina nije dio njihove brending strategije već način da se riješe viška odjeće i komada iz prošlih sezona
Poznati online modni lanac Asos, planira otvoriti pop-up trgovinu i kupcima ponuditi odjeću po nižoj cijeni od one u virtualnoj trgovini. Izvori bliski tom fast-fashion lancu navode da će biti riječ o privremenoj trgovini te da ne planiraju otvoriti stalnu ‘fizičku‘ adresu.
Pop-up, naime, nije dio njihove nove brending strategije već način da se riješe viška odjeće i odjeće iz prošlih sezona. Ta vijest stigla je par dana nakon što je Asos objavio lošije financijske rezultate koje objašnjavaju rastom troškova života zbog kojih su kupci odlučili štedjeti.
Pesimistučne prognoze
Ta modna kompanija je ostvarila gubitak od 32 milijuna funti, dok je, usporedbe radi, profit prošle godine iznosio 177 milijuna funti. Kako stoji u njihovoj objavi za medije, trenutno posluju u izuzetno izazovnom ekonomskom okruženju te u narednih 12 mjeseci očekuju pad u čitavoj industriji.
No, kako tvrde, i dalje vjeruju da će unatoč tim okolnostima uspjeti zadržati tržišni udjel. Loši financijski rezultati ih nisu iznenadili budući da su već u lipnju zabilježili povećanje broja vraćenih narudžbu, ali i generalno manju prodaju. Za razliku od premium brendova koji bilježe stabilan rast prodaje, online modni lanci su, izgleda, prva adresa na kojoj potrošači režu troškove.
Pad prihoda i potražnje je zabilježio i brend Boohoo.