Pod pokroviteljstvom tvrtke Sedam IT u Zagrebu će se 29. rujna ove godine održati svečana dodjela 2. Godišnje nagrade Contact center Akademije koja za cilj ima osnaživanje uloge i podizanje svijesti o važnosti kontaktnih centara u Hrvatskoj i njezinih djelatnika. Godišnja nagrada Contact center Akademije osnovana je 2015. godine s ciljem promicanja kvalitete usluge u kontaktnim centrima. Stručna komisija, sastavljena od pet članova, dodijeljuje nagrade u dvije glavne kategorije: godišnja nagrada CCA za najbolji kontaktni centar koja ima dvije potkategorije: najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta te najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta te godišnja nagrada CCA za najboljeg djelatnika kontaktnog centra.
Contact center Akademija je nakon procjene i bodovanja svih pristiglih prijava, od strane stručne komisije, odabrala finaliste Godišnje nagrade Contact Center Akademije za 2015. godinu dok će se svečana dodjela održati u Zagrebu nakon posljednjeg ovogodišnjeg strukovnog druženja - MeetUP.
- Ove smo godine zaprimili veći broj prijava za sve kategorije nagrada, što nas iznimno veseli. Potvrda je to činjenice kako je kontinuirana edukacija s područja kontaktnih centara uz mogućnost prepoznavanja onih koji se kompetitvnim prednostima ističu na domaćem tržištu vrlo važna. Jedina smo institucija koja sustavno brine o pružanju edukacije i razvoju struke, pojedinaca i tvrtki. Utemeljenjem Godišnje nagrade otvorili smo nove mogućnosti tržišne prepoznatljivosti svih sudionika rada kontaktnih centara i doprinijeli stvaranju njihovog dodatnog ugleda, istaknula je Damirka Pongračić, inicijatorica nagrade te poslovna trenerica i savjetnica za kontaktne centre Radilica d.o.o.
Tvrtka Sedam IT u svom portfelju rješenja ima višestruko nagrađivana rješenja s područja kontaktnih centara i jedna je od prvih IT kompanija u Hrvatskoj koja je razvila vlastito rješenje - Sedam Kontakt centar. Rješenje se temelji na Cisco Unified Contact Center Enterprise rješenju nadograđenom s komponentama koje je razvio interni Sedam IT tim, a koje cjelokupnom rješenju daju više funkcionalnosti te omogućava integraciju s drugim sustavima kao što je npr. Sedam CRM ili neke druge poslovne aplikacije. Iz perspektive zaposlenika koji rade u kontakt centru koristi se samo jedna aplikacija, Sedam Agent/Supervizor Desktop, koja pruža sve funkcionalnosti koje su im potrebne u svakodnevnom radu odnosno koja omogućava upravljanje svim kanalima komunikacije.
- Ponosni smo na činjenicu da je jedno od naših prvih vlastitih rješenja koje smo interno razvili još prije 10 godina upravo namijenjeno unaprjeđenju poslovanja kontakt centara. Naše rješenje već godinama podržava poslovanje korporacija u Hrvatskoj i regiji koje time ostvaruju veće zadovoljstvo svojih krajnjih korisnika pruženim uslugama podrške. Stoga nam je osobito drago što i ove godine podržavamo godišnju dodjelu nagrada za najbolje hrvatske kontaktne centre posebno jer je naša strategija usmjerena na razvoj naprednog kontakt centar rješenja za korisnike budućnosti, izjavio je Ante Jurišić, predsjednik Uprave, Sedam IT.