Prvi HiPP-ov proizvod, temelj današnje kompanije, osmišljen je davne 1899. godine. Josef Hipp je 1899. godine u svojoj pekarnici u malom mjestu Pfaffenhofenu u Njemačkoj samljeo dvopek i dobio brašno koje je dodao u mlijeko svojih blizanki kako bi ih prehranio, jer majka nije imala dovoljno mlijeka. Ne samo da je to pomoglo njegovim blizankama da prežive, već je označilo i početnu točku za jednu od najdojmljivijih made in Germany priča o uspjehu poduzeća, brenda i održivosti. Tom inovacijom Hipp je dao zamah još uvijek mladom tržištu dječje hrane i od tada ga oblikovao pionirskim duhom i beskompromisnom predanošću vrhunskoj kvaliteti i organskom uzgoju.
Bezuvjetna briga za najvrjednije u životu, bebe i djecu, osnovni je temelj brenda HiPP.
125 godina HiPP-a: brend osvaja povjerenje roditelja diljem svijeta
Tijekom godina HiPP se ne samo razvio u jedan od najprepoznatljivijih i najpopularnijih brendova za prehranu dojenčadi i male djece, već je postao i sinonim za uspješno poduzetništvo i dosljednu posvećenost održivosti.
‘Jamčim Vam svojim imenom‘, vjerojatno je jedna od najpoznatijih izjava njemačkog brenda. Za vlasnika Stefana Hippa to je mnogo više: to je najsnažnije moguće obećanje koje može dati, poslovno i privatno.
Misija Stefana Hippa: učiniti organsku dječju hranu međunarodnim zlatnim standardom
Za HiPP biokvaliteta nije samo marketinški trend, već je temelj kompanije, i podrazumijeva se generacijama. Temelji se na uvjerenju da je biopoljoprivreda (organska) jedini način da se preuzme ozbiljna odgovornost za sljedeće generacije i njihov životni okoliš – stoga ne bi trebala biti povlastica.
Visokokvalitetna, prirodna i zdrava hrana trebala bi biti dostupna svim bebama i maloj djeci.
– Naš cilj je uspostaviti organsku kvalitetu u dječjoj hrani kao zlatni standard kojem se vjeruje desetljećima i koji čuva i štiti zdravlje mališana i budućnost našeg planeta – ističe vlasnik Stefan Hipp.
Sadržaj nastao u suradnji s HiPP-om Croatia