1000 Najvećih
StoryEditor

Dino Mišar (Lagermax): Donosimo e-mobilnost opskrbnim lancima

23. Lipanj 2023.
Dino Mišar, direktor Lagermax Logistics Croatia ističe da je za uspjeh važno imati viziju, kao i znati da ljudi moraju biti na prvom mjestu.
Otvaranje novih skladišnih kapaciteta rezultat je intencije da svojim klijentima pružimo najbolje logističke koncepte. Uz prilagođena rješenja, krojena po mjeri automotive segmenta, ostajemo proaktivan faktor na području logistike, transporta, skladištenja i distribucije

Lagermax Logistics Croatia dio je Lagermax Grupe, koja je na hrvatskom tržištu prisutna od 1998. godine. Osim sjedišta u Luci pokraj Zagreba, posluje u regionalnim centrima u Splitu, Rijeci, Puli, Osijeku i Koprivnici. Dino Mišar, direktor tvrtke Lagermax Logistics Croatia, ponosno kaže da su lideri na području logistike, transporta, skladištenja i distribucije različite robe. Trenutačno zapošljavaju 450 djelatnika, u prošloj su godini ostvarili ukupni promet od 39 milijuna eura te imali rast prihoda u odnosu na 2021. od gotovo 25 posto. Lagermax Grupa dosad je na hrvatskom tržištu investirala više od 85 milijuna eura.

Kako su na poslovanje tvrtke utjecale zdravstvene, financijske i poslovne teškoće s kojima se svijet suočio proteklih godina?

Poremećaji na svjetskom tržištu, produženi lanci opskrbe, posljedice pandemije, rata u Ukrajini te nestašice sirovina kao i nedostatak vozača i skladištara – sve je to utjecalo na poslovanje u prošloj godini. Trebalo je omogućiti kontinuiranost opskrbnog lanca, a time je ogroman pritisak stavljen na logistiku. Zahtjevi klijenata promijenili su se – roba je trebala biti bliža krajnjem korisniku pa smo kao odgovor tržištu investirali u gradnju novog distributivno-logističkog centra. U 2022. smo započeli i završili novo moderno skladište u mjestu Luka u blizini Zagreba. Time smo i simbolički obilježili prvih 25 godina Lagermaxa u Hrvatskoj. Ako spomenemo da u istom razdoblju Lagermax Grupa slavi 100 godina postojanja – mislim da to govori samo za sebe. Danas grupacija djeluje u 14 zemalja, ima 60 poslovnica te zapošljava 3800 ljudi.

Kakvi su razvojni i investicijski planovi?

Upravo otvoreno novo logističko skladište od 20.000 m2 sagrađeno je uz postojeći skladišni kompleks od 16.500 m2 i u njegovu gradnju uloženo je 15,3 milijuna eura. Time smo proširili svoje skladišne kapacitete i sveprisutnost na hrvatskom logističkom prostoru. Otvaranje novih skladišnih kapaciteta rezultat je naše intencije da svojim klijentima pružimo najbolje logističke koncepte kojima ćemo ostati tržišni lider u logistici, transportu, skladištenju i distribuciji različite robe. Uz prilagođena logistička rješenja, krojena po mjeri automotive segmenta, bit ćemo proaktivni faktor u budućnosti koju donosi tehnološki napredak i e-mobilnost u opskrbnim lancima. U planu su i gradnja novih skladišnih kapaciteta te uvođenje dodatne djelatnosti u poslovanje – proizvodnja drvenih paleta. Završetak investicijskog ciklusa očekuje se u posljednjem kvartalu kada ćemo početi proizvodnju drvene ambalaže, ponajprije mislim na palete, s ukupnim godišnjim kapacitetom od 240.000 komada paleta. Naš je fokus na razvoju ekoloških rješenja u cilju očuvanja okoliša, zbog čega smo, uz pomoć Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, na krovu skladišta postavili solarne panele – ukupne jačine 400 kW, što zadovoljava potrebe Lagermax Grupe u RH. Uskoro očekujemo i priključenje na energetsku mrežu. Investicija u solarnu elektranu u skladu je s jednim od strateških ciljeva RH – ekološka i energetska tranzicija za klimatsku neutralnost. Time će Lagermax pokriti 80% potrošnje električne energije onom iz obnovljivih izvora.

Koje ste nove proizvode i usluge plasirali na tržište?

– Izvrsnost je apsolutni imperativ našeg poslovanja. Želimo da naši klijenti, a među njima su neke od najvećih kompanija naše regije, budu potpuno zadovoljni pruženom uslugom. Konstantno osluškujemo potrebe tržišta, digitaliziramo poslovanje, uvodimo nova rješenja, nastojimo biti ukorak s trendovima na logističkom tržištu. Naravno da je za obostrano zadovoljstvo važan i pravodoban feedback naših partnera, redovito tražimo njihovo mišljenje, mjerimo razinu njihova zadovoljstva našom uslugom, unaprjeđujemo gdje ima prostora za napredak. Povjerenje klijenta potvrđuje i činjenica da je upravo naša tvrtka poznata kao kreator i pružatelj velikih outsourcing-projekta kojima nam kompanije prepuštaju upravljanje dijelom poslovanja koji se odnosi na logističke procese, a kako bi se njihov kadar za to vrijeme mogao posvetiti prodaji i plasmanu vlastite robe i usluga na tržištu.

Koji su trenutačno najveći izazovi u poslovanju?

U ovoj godini to su prije svega nedovoljna količina transportnih kapaciteta, kronični manjak vozača i skladištara. S druge strane, smatram da će se investicijama u razvoj luke Rijeka logistički tokovi preliti na naše područje. Velike će se količine robe preusmjeriti preko RH prema opskrbnim centrima diljem Europe, a posebno njezin jugoistočni dio, čime će se valorizirati hrvatski logistički pravci. 

Sadržaj nastao u suradnji s Lagermaxom

21. studeni 2024 07:50