1000 Najvećih
StoryEditor

Grupa Podravka - Koprivničkoj tvrtki prodaja rasla na svim ključnim tržištima

06. Studeni 2021.
foto Rene Karaman
Dok su Grupi prihodi od prodaje u prva tri kvartala ove godine porasli za 1,6 posto, Podravka d.d. ostvarila je 3,9 posto veću prodaju nego u istome lanjskom razdoblju. Posebno se ističe rast prihoda od 9,5 posto u regiji zapadne Europe

Grupa Podravka u prvih je devet mjeseci ove godine ostvarila 3,4 milijarde kuna prihoda od prodaje, što je 1,6 posto više nego u istome lanjskom razdoblju. Rast su zabilježila oba poslovna segmenata, Prehrana i Farmaceutika. Neto dobit Grupe porasla je za čak 23,4 posto te je iznosila 259,3 milijuna kuna.

Prihodi od prodaje Podravke d.d. za devet mjeseci ove godine iznosili su 1,65 milijardi kuna te su veći za 3,9 posto u odnosu na usporedno razdoblje prošle godine. Budući da se prošle godine zbog epidemiološke situacije porasla potražnja za Podravkinim proizvodima i da su kupci na gotovo svim tržištima stvorili veću zalihu tih proizvoda, ovogodišnji rast još je znakovitiji. U usporedbi s prihodima Podravke d.d. u prijepandemijskoj, 2019. godini rast ovogodišnjih prihoda još je veći, iznosi 5,4 posto.

Kad je riječ o prihodima od prodaje po regijama, raslo se na svim ključnim tržištima. Posebno se ističe 9,5-postotni rast prihoda u regiji zapadne Europe, gdje je ostvaren rast gotovo svih poslovnih programa. Najveći su zabilježili poslovni programi Kulinarstvo, Podravka hrana te Dječja hrana, slastice i snack.

Vrijedi istaknuti da su i druge dvije najvažnije regije ostvarile porast prihoda od prodaje, od kojih je u srednjoj Europi zabilježen rast od 4,4 posto, a u regiji Adria ti su se prihodi povećali za 2,9 posto. 

19. travanj 2024 12:23