1000 Najvećih
StoryEditor

1000 najvećih: Ivan Čulo, HP - Važni su daljnja aktivacija neaktivnih nekretnina i ulaganje u održivost

11. Srpanj 2022.

Čelnike najvećih kompanija pitali smo kakvom se strategijom suočavaju s posljedicama pandemije, inflacijom i šokovima posljednjih mjeseci, maksimiraju li i dalje zalihe, kako podnose poskupljenja energenata, sirovina, prijevoza… a i što očekuju da će se događati s cijenama. Odgovarali su i na pitanje što će najviše utjecati na rezultate iduće godine, a i pripremaju li se i kako za recesiju...

Zahvaljujući svojoj strategiji 'Pošta2022.', koju smo donijeli prije pet godina i uspješno proveli, bili smo spremni na sve izazove koji su nas kao društvo zatekli – na pandemiju, ali i potrese koji su utjecali na neke lokalitete na kojima poslujemo. Kroz sva ta krizna razdoblja prošli smo intenzivno radeći. Hrvatska pošta sad je u poziciji u kojoj iza sebe već ima optimiran niz procesa i mnoge troškove, a to je u planu aktivno raditi i dalje.

Važno nam je da ulažemo u ljude, u uvjete rada za svoje zaposlenike, kojima smo nedavno podignuli plaće, ali i zadovoljstvo naših korisnika uslugama koje pružamo. Danas smo tvrtka koja je unatoč velikom broju zaposlenika fleksibilna i konkurentna na tržištu, u svojem biznisu ne stremimo maksimiranju zaliha, a troškovima, koji neminovno rastu, odgovorno upravljamo.

Upravo zato smatramo da su važni i daljnja aktivacija neaktivnih nekretnina, širenje našega postojećeg zelenog voznog parka, mreža paketomata, ulaganje u održivost. Zelena strategija, koju također uspješno provodimo, za nas nije trend, već stvarni, postojeći aspekt našeg biznisa. Potencijal na koji računamo da će u sljedećem razdoblju jako utjecati na nas daljnja je ekspanzija u smislu logistike. Živimo u vremenima u kojima se poslovi, a pritom mislim i na usluge, ne obavljaju brzo ili hitno, već pametno.

Osmišljavajući danas strategiju bilo čega, obvezuje nas da mislimo i na desetljeće i dva pred nama, a ne samo na kratkoročna razdoblja ili pojedine krize i izazove. Želim istaknuti da sam optimističan i da sam uvjeren da će Hrvatska pošta poslovati uspješno baš kao i u razdoblju koje je iz nas – pritom mislim financijski, kao gospodarski subjekt za sebe, ali i na utjecaj na gospodarstvo RH. Rast i razvoj naše su paradigme poslovanja; znamo kad treba stati, optimirati, prilagoditi se i graditi dalje. Važno je aktivno upravljati i uvijek, ali baš uvijek, biti spreman na promjene tržišnih okolnosti.

20. travanj 2024 12:20