Aktualno
StoryEditor

Creaticon: Kozmetički brendovi Skintegra i Skinlick osvajaju tržišta

26. Rujan 2023.
Jelena Skendžić Ratkajec, Skintegrafoto Petra Miksik
Na devetnaest tržišta tvrtka Creaticon već prodaje svoja dva kozmetička brenda, a uskoro otvara i nova te započinje snažnu kampanju u Skandinaviji

Sa svoja dva kozmetička brenda Skintegra i Skinlick tvrtka Creaticon u samo šest godina osvojila je tržište nekih od najvećih članica Europske unije. Trenutačno ulaže u istraživanje i razvoj i radi na novim proizvodima te planira otvaranje novih tržišta. Osnovana je 2014., a u lipnju 2017. na tržište je lansirala prve proizvode kozmetičke linije Skintegra. Posljednjih šest godina Creaticon se fokusirao na širenje distributivne mreže diljem Europe te je zahvaljujući rastućoj potražnji potkraj prošle godine lansiran komplementaran asortiman Skinlicka, još jednoga brenda koji je brzo stekao popularnost. U Creaticonu trenutačno usporedno razvijaju oba brenda, pri čemu je glavni izazov njihova tržišna diferencijacija. Brendovi kozmetičkog proizvođača Creaticona vrlo su dobro prihvaćeni na tržištu i tvrtkino vodstvo zadovoljno je rastom obaju na svim tržištima.

Odgovorno i održivo

U Creaticonovu asortimanu trenutačno je 33 proizvoda, a radi i na novim proizvodima, zbog čega mnogo ulaže u istraživanje i razvoj (R&D). Sa Skintegrom, koja tvori većinu Creaticonova asortimana, najviše se usredotočio na ciljane proizvode koji djeluju na zahtjevnu i problematičnu kožu lica s nekim nepravilnostima koja zahtijeva korekciju, a Skinlick je jednostavnim formulacijama više fokusiran na ekološku održivost i odgovara normalnoj koži koja treba kvalitetna osnovnu njegu.

Iza razvoja svih koncepata proizvoda stoji Jelena Skendžić Ratkajec, suosnivačica i CEO Creaticona. Tvrtkini formulatori, proizvodnja i analitičari kvalitete kreiraju pak formulaciju i sva popratna ispitivanja kako bi se proizvod najviše kvalitete našao na tržištu i došao do korisnika.

Sirovinu za kozmetičke pripravke Creaticon nabavlja u Europskoj uniji od renomiranih proizvođača koji opskrbljuju sve velike europske proizvođače. Radi se o velikim dobavljačima koji rade za najpoznatije dermokozmetičke proizvođače, a sve korištene sirovine dodatno prolaze Creaticonovu internu ulaznu kontrolu kvalitete. Posebnost i kvaliteta Creaticonovih proizvoda u odnosu na konkurente očituje se u rezultatima koje daju.

Kvalitetno i poučno

Uz vrlo kvalitetne proizvode u Creaticonu se uvijek trude pružiti i najbolju edukaciju o proizvodima i njihovu kombiniranju kako bi se postigao najbolji učinak. Creaticonove proizvode proslavila su pozitivna iskustva korisnika sa zahtjevnom kožom, a ta pozitivna usmena predaja nastavlja se i izvan Hrvatske.

Tvrtka izvozi na tržište EU-a i regije, sveukupno na njih devetnaest, udio izvoza u ukupnom poslovanju tvori 25 posto. Najvažnija su tržišta na kojima se prodaju Creaticonovi proizvodi, a koja imaju velik potencijal i na kojima su ti proizvodi iznimno dobro prihvaćeni, Njemačka, Španjolska, Portugal i Švedska. Creaticonovi kozmetički brendovi mogu se kupiti u ljekarnama diljem Europe, u regiji ih osim u ljekarnama ima u dm-u te u tvrtkinoj internetskoj trgovini, kanalu koji posluje vrlo uspješno. Tvrtka Creaticon prošle je godine uprihodila dva i pol milijuna eura, a ove godine očekuje stabilno poslovanje uza snažan 30-postotni rast.

Dobra proizvođačka praksa

Tijekom šest godina od lansiranja prvih proizvoda tvrtka je narasla na 34 zaposlenika u odjelima proizvodnje, istraživanja i razvoja, prodaje, marketinga, logistike i administracije. Proizvodni kapacitet ovisi o kompleksnosti proizvoda i tehnologiji proizvodnje, no okvirno je to 200.000 jedinica po proizvodu.

Novi pogon sagrađen je prema pravilima GMP-a (dobre proizvođačke prakse) te se tvrtka upravo priprema proći certifikaciju za ISO 22716.

Creaticon uskoro otvara proizvodni pogon ukupno vrijedan više tri milijuna eura kojim će povećati proizvodne kapacitete koje tržište od njega zahtijeva. Usporedno s tim otvarat će i nova radna mjesta te razvijati nove proizvode. Njegovo vodstvo također planira snažniji prodor na postojeća tržišta, ali i otvaranje novih kako bi moglo podržati nova ulaganja u proizvodnju i zapošljavanje. Velik potencijal vidi na njemačkom tržištu, koje je unatoč recesiji vrlo snažno i na kojem je Creaticonova kozmetika tražena, te skandinavskom, na kojem ove zime pokreće jaku marketinšku kampanju za prepoznatljivost Skintegre i Skinlicka. 

05. svibanj 2024 09:40