Američki lanac restorana brze hrane McDonald‘s u drugom je tromjesečju 2018. ostvario veću dobit u usporedbi s godinom ranije, zahvaljujući rastu usporedivih prihoda u SAD-u i na drugim ključnim tržištima.
Neto dobit mu je u drugom ovogodišnjem tromjesečju tako uvećana za 7,3 posto u usporedbi s istim razdobljem lani, na 1,50 milijardi dolara, pokazalo je u četvrtak objavljeno poslovno izvješće. Prihodi su mu pak skliznuli za 11,5 posto, na 5,40 milijardi dolara, što je rezultat prodaje nekih restorana u vlasništvu McDonald‘sa franšiznim tvrtkama.
>>> McDonald‘s ukrao poslovnu ideju iz ‘Seinfelda‘
"Bilježimo dobre rezultate u svim segmentima jer nam naši klijenti govore da vrednuju i cijene poteze koje poduzimamo kako bismo unaprijedili iskustvo McDonald‘sa", kazao je izvršni direktor Steve Easterbrook.
Od stupanja na dužnost izvršnog direktora 2015., Easterbrook je usredotočen na pojednostavljivanje McDonald‘sove ponude i poboljšanje usluga u američkim restoranima.
McDonald‘sovi kvartalni prihodi u američkim restoranima koji su otvoreni najmanje 13 mjeseci u promatranom su razdoblju uvećani za 2,6 posto, u sklopu globalnog povećanja tromjesečnih prihoda za četiri posto.
Britanija, Francuska i Italija ističu se među tržištima sa snažnim rastom, dok su rezultati poslovanja slabi u Južnoj Koreji, objavila je kompanija.