U prizemlju Novinarskog doma u ekskluzivnom prostoru suvremenog dizajna i tradicionalne arhitekture predstavljen je BMW Tomić City Store. Ovaj prostor postaje mjesto okupljanja i izvor informacija za sve novosti iz svijeta BMW-a koji stvara Tomić & Co.
Uoči svog 25. rođendana Tomić & Co. obogatio je grad Zagreb ekskluzivnim salonom jedinstvenog koncepta izgrađenim sukladno najmodernijim BMW-ovim standardima. Slijedeći poznatu filozofiju zadovoljstva u vožnji, centar će posjetiteljima nuditi inovacije iz svijeta BMW-a, usluge koje slijede trendove mobilnosti budućnosti, ali i dodatne sadržaje društvenog, kulturnog, modnog i lifestyle karaktera.
>>>VIDEO: BMW i3s imat će autonomiju od 280 km
- U dvadeset i pet godina razvijali smo priču koja je primjer zdravog rasta biznisa. Slijedeći BMW-ovu filozofiju zadovoljstva u vožnji nastojali smo sve ove godine približiti BMW i Mini hrvatskim građanima, rekao je Daniel Tomić koji je preuzeo obiteljsku tvrtku od oca Franje Tomića.
Ovim otvorenjem BMW Tomić City Store odaje priznanje i Gradu Zagrebu i ovoj lokaciji gdje je zapravo utemeljena tvrtka Tomić & Co.
- Bolje mjesto i bolje vrijeme niste mogli naći da napravite ovu pravu BMW-ovu priču u srcu grada Zagreba. Novinarski dom jedna je od najljepših zgrada u Zagrebu i niste mogli naći bolji prostor, a to samo znači da je prije dvadeset i pet godina Franjo Tomić razmišljao na pravi i dugoročni način, istaknuo je Milan Bandić gradonačelnik Grada Zagreba.
Dva nova BMW modela
Novi je BMW Tomić City Store oduševio uzvanike predstavivši dva nova modela - BMW X3 i luksuznu kupe limuzinu BMW serije 6 Gran Turismo.
Posve novi BMW X3 je izjava neograničenih mogućnosti i izraz iskonske prisutnosti i slobode. Od prvog pogleda impresionira svojim sportskim izgledom i fascinira uzbudljivim iskustvom vožnje. Zahvaljujući djelomično autonomnoj vožnji i inteligentnom BMW xDrive sustavu pogona na sve kotače, on pruža vrhunsku udobnost vožnje kako na cesti tako i izvan nje.
BMW serije 6 Gran Turismo impresionira svojom jedinstvenom estetikom kao i velikodušnom raskošnom i luksuznom unutrašnjošću. Njegove vrhunske karakteristike vožnje jamče sportsku dinamiku - i maksimalnu udobnost vožnje na dugim putovanjima. Ovo vozilo je izražajna izjava - modernog dizajna i radosti Gran Tour.
Osim dva nova modela BMW-a predstavljena je i interaktivna aplikacija koja kupcima omogućuje da prilikom kupnje personaliziraju vlastito vozilo, a virtualni prikaz vozila mogu vidjeti na videozidu smještenom u središtu prostora.
- Tražimo nove tehnologije da našim kupcima predstavimo vozila. Znamo da ne možemo imati sve modele u prodajnom salonu, stoga ulažemo u tehnologiju kako bi ljudima mogli pokazati sve modele sa svim mogućim kombinacijama dodatne opreme. Smatram da je to glavno postignuće jer će se broj modela povećati u budućnosti. Na ovaj način možemo kupcima točno prikazati njihove aute sa svom odabranom opremom, rekao je Günther Aichinger, predstavnik BMW Groupa.