Porast prodaje njegovih prepoznatljivih kožnih torbi osigurao je Hermesu prošle godine dobit veću od milijarde eura, po prvi puta u povijesti tvrtke.
Francuski proizvođač luksuzne robe izvijestio je o rastu neto dobiti u 2016. na 1,1 milijardu eura , što je 13 posto više u odnosu na prethodnu godinu, no nešto ispod prognoze analitičara u istraživanju Factseta.
- Postigli smo nove rekorde, a to dokazuje dobru poslovnu izvedbu Hermesa u prošloj godini, rekao je Hermesov izvršni direktor Axel Dumas tijekom telekonferenciji na kojoj su predstavljeni rezultati poslovanja.
Tvrtka rekordne rezultate pripisuje 14-postotnom skoku u poslovanjima kožnim proizvodima i sjedalima, koje uključuje i njegove slavne torbe, između ostalih i legendarni model Birkin.
Rast prodaje na svim svjetskim tržištima
Nedavna ulaganja u nove pogone pomogla su Hermesu podmiriti rastuću potražnju za svojim kožnim proizvodima.
- Razvoj je poduprt održivom dinamikom isporuka i proizvodnje, povećali smo kapacitete proizvodnje s tri nova pogona u Francuskoj, navela je kompanija prilikom objave svojih poslovnih rezultata.
Prodaja parfema također je porasla, za devet posto, dok je prodaja odjeće ostala nepromijenjena, a satova smanjena za tri posto. Kompanija je ostvarila rast prodaje na svim svjetskim tržištima.
Rekordno je bilo i povećanje operativne marže na 32,6 posto u odnosu na ukupnu prodaju, no veći dio 0,8 postotnih bodova rasta nastao je uslijed povoljnih kretanja na valutnim tržištima.