Poslovna scena
StoryEditor

Radenska namjerava preuzimati brendove osvježavajućih pića u regiji

18. Ožujak 2016.

Radenska je lani proizvela skoro 100 milijuna litara pića, dva milijuna više nego 2014. godine, a dobit iz poslovanja iznosila je 2,6 milijuna euura.

Slovenski proizvođač mineralnih i izvorskih voda Radenska, koji je lani od Badela kupio bezalkoholne brendove Nara, Inka i Voćko, koji se sada pune u Radencima, i dalje namjerava jačati svoj program osvježavajućih pića, potvrdio je u petak čelnik Radenske Marijan Šefčovič.

"Nastavit ćemo našu politiku osvajanja tržišta u jadranskoj regiji, odnosno područja bivše Jugoslavije", kazao je za ljubljansko "Delo" Šefčovič, češki menadžer koji vodi Radensku od lani, kad je češka korporacija Kofola za 53 milijuna kupila Radensku radi popune svog asortimana pića i jačanja pozicije u jadranskoj regiji.

Dodao je da su zainteresirani za bezalkoholni program Pivovare Laško, koju je prošle godine kupio Heineken, koji se namjerava posvetiti osnovnoj djelatnosti u slovenskoj pivovarskoj industriji, ali i za kupnju brendova osvježavajućih  bezalkoholnih pića iz drugih država na zapadnom Balkanu koje su već afirmirane na tržištu.

Kofola je, po njegovim riječima, vrlo zadovoljna rezultatima poslovanja Radenske otkako ju je prije godinu dana preuzela.

Radenska je lani tako proizvela skoro 100 milijuna litara pića, dva milijuna više nego 2014. godine, a dobit iz poslovanja iznosila je 2,6 milijuna euura.

To je rezultat dugog i vrućeg ljeta, ali i nekih promjena u poslovanju te investicija od 1,2 milijuna eura u novu tehnologiju i proizvodne standarde, istaknuo je Šefčovič.

22. studeni 2024 04:56