Klub izvoznika
StoryEditor

DHL i Formula E u Južnoj Koreji prvi put dodijelili nagradu ‘Zeleniji zajedno‘

31. Kolovoz 2022.
Monica de Russis proglašena prvim herojem inicijative 'Zeleniji zajedno'foto Jed Leicester

Monica de Russis, predsjednica neprofitne organizacije 'Amigos en el Camino', okrunjena je titulom prvog 'globalnog heroja' inicijative DHL-a i Formule E 'Zeleniji zajedno'  na natjecanju Hana Bank Seoul E-Prixu u Južnoj Koreji.

Ova je nagrada priznanje lokalnim herojima koji svojim djelovanjem značajno pridonose održivijem i društveno odgovornijim svijetu u kojem živimo. Posljednja utrka ove sezone obilježila je i stotu utrku Formule E, odnosno stotu utrku čiji je logistički partner bio DHL.

Monica de Russis sa svojim timom volontera šest dana u tjednu izlazi na ulice Buenos Airesa kako bi beskućnicima osigurala hranu, toplu kavu i juhu, odjeću, deke i osobu za razgovor. Predsjednica argentinske utrke već desetak godina pomaže beskućnicima, osiguravajući hranu za više od tisuću osoba tjedno.

Kako se navodi u priopćenju, novac će od nagrade uložiti u plaćanje najma skladišnog prostora i baze poslovanja te kupnju materijala za izradu prijenosnih skloništa ili kaputa koji se mogu pretvoriti u vreće za spavanje.

Nagrada DHL-a i Formule E 'Zeleniji zajedno' ima za cilj skrenuti pozornost na heroje poput Monice te pojačati njihov utjecaj.

‒ Zajedno s Formulom E pronašli smo inicijativu koja se ističe svojom snažnom predanošću ‒ rekao je Arjan Sissing, voditelj Odjela marketinga brendova u Grupaciji Deutsche Post DHL.

‒ Monica, koja nesebično pomaže ljudima u nevolji,  sa svojom organizacijom „Amigos en el Camino” doista čini razliku u svijetu. Pojedinci poput nje, sa svojim svakodnevnim angažmanom i predanošću, ključni su za napredak svih nas ‒  nadodala je Julia Palle, direktorica Odjela održivosti u Formuli E, i jedna od četvero sudaca koji su odabrali pobjednika.

DHL ima ekskluzivna prava za nagradu 'Zeleniji zajedno' odabirući heroje održivosti diljem svijeta u svakoj zemlji u kojima se održavaju utrke Svjetskog prvenstva formule E koje organiziraju ABB i FIA. 

Prema priopćenju, tijekom sezone lokalni heroji dobivaju priznanje za svoje pozitivno djelovanje u izgradnji održivije budućnosti, bilo svojim ekološki ili društveno odgovornijim djelovanjem. Troje finalista prisustvovalo je natjecanju Hana Bank Seoul E-Prix te je imalo priliku predstaviti doprinos četvero sudaca: Juliiji Palle, direktorici održivosti Formule E, Ani Cabello, višoj voditeljici partnerstva Formule E, Byungkoo Hanu, voditelju regije DHL Expressa, Južna Koreja i Veronici Sanchez, DHL-ovoj višoj voditeljici globalnog sponzorstva.

Pobjednik je dobio novčanu nagradu od 10.000 eura, dok su oba drugoplasirana, Joshua Aquinde s Havaja i Laurah John iz Svete Lucije, nagrađeni sa po 1.000 eura.

Dekarbonizacija pomorskog i cestovnog teretnog prijevoza

DHL je sigurno prevezao bolide Formule E u 24 grada u 14 zemalja na 6 kontinenata, čime je od početka 2014. ukupno prevezao više od 200 trkaćih automobila Formule E i baterija. Samo u 2022. DHL je prevezao više od 415 tona tereta, prešavši preko 70 000 kilometara diljem svijeta kako bi natjecanjima Formule E pružio svoje usluge.

Kako stoji u priopćenju, DHL-ov fokus usmjeren je na prijevozna rješenja koja smanjuju utjecaj na okoliš i pridonose smanjenju emisije ugljika u utrkama Formule E. To se postiže korištenjem održivih biogoriva za cestovni i pomorski prijevoz, kao i primjerice, multimodalnim pristupom prijevozu koji maksimizira učinkovitost.

‒ Formula E organizirala je 100 utrka u osam sezona, a zajedno s našim pouzdanim timovima i partnerima, razvili smo električne trkaće automobile budućnosti koji su se utrkivali u srcu mnogih najpoznatijih svjetskih gradova i privukli veliku i rastuću globalnu bazu obožavatelja . Svojom stručnošću i znanjem, DHL nam je važan partner na ovom putu koji nam pomaže pomicati granice održivosti u automobilizmu svjetske klase ‒  izjavio je Jamie Reigle, izvršni direktor Formule E.

‒ DHL je podrška Formuli E od samog početka, a zajedno dijele isti cilj za bolju i čišću budućnost. Pazimo na svaki detalj kako bi i timovi i vozači dali sve od sebe, a obožavatelji utrka diljem svijeta mogli uživati u iskustvu ne zanemarujući pritom brigu za okoliš ‒  dodao je Sissing.

Održivost je važna okosnica strategije Grupacije Deutsche Post DHL. U skladu s planom održivosti, Grupacija planira uložiti 7 milijardi eura u ekološki prihvatljive operacije i klimatski neutralna logistička rješenja do 2030. Sredstva će se uložiti u kupnju i razvoj održivih goriva, elektrificiranje flote i gradnju novih klimatski prihvatljivih zgrada.

20. travanj 2024 05:16