Konferencijske vijesti
StoryEditor

Uvijek pružite više i bolje nego što se od vas traži

04. Travanj 2016.
Piše:
lider.media

Ususret ovogodišnjoj konferenciji "Kako uspjeti – crni labud u plavom oceanu" koja se 5. svibnja održava u Hypo centru Zagreb i ugostit će svjetski poznatog fizičara i izumitelja Davora Pavunu razgovarali smo s prošlogodišnjim "labudovima"

‘U  2016. otvaramo vrata u Irskoj, Iranu, Dubaiju, Rusiji, možda i SAD-u, a sve je to rezultat prošlogodišnjeg rada. Protekla godina bila nam je važna radi lansiranja pametnoga kišobrana i pripremanja novih tržišta za Surf‘n‘ Fries‘‘. Govori to ususret ovogodišnjoj konferenciji "Kako uspjeti – crni labud u plavom oceanu" Andrija Čolak čija se tvrtka Surf‘n‘Fries u godinu dana od nastupa na Liderovoj konferenciji prilično  promijenila.

Nova tržišta i partnerstva

– U proteklih godinu dana odlučili smo vratiti se korijenima i usredotočiti ponudu na krumpiriće. Također smo počeli mnogo više raditi na integritetu tvrtke poboljšavajući procese u franšiziranju, a planiramo predstaviti i kompletno rebrandiranje Surf‘n‘friesa – objašnjava Čolak.

Kad je riječ o drugom projektu – pametnom kišobranu KISHA – Čolak predviđa da će prodajom u prvih šest ovogodišnjih mjeseci nadmašiti prošlogodišnju i najavljuje posve novu poduzetničku priču za ovo ljeto. Od Hrvatske do Kalifornije proteže se pak priča  IT tvrtke Hyperactive koju je ispričao još jedan labud na lanjskoj konferenciji – Gasper Sopi. Kako kaže, i protekla je godina za Hyperactive bila vrlo dinamična i intenzivna.

S partnerom iz SAD-a sudjelovali su u globalnim projektima u razvoju inovativnih sučelja za pristup znanstvenim sadržajima. Ove godine u Hyperactiveu planiraju proširiti područje djelovanja i osigurati nova inozemna partnerstva.

– Tvrtka trenutačno prolazi transformaciju na daljinski način rada radi proširenja pristupa većem broju talenata koji nisu nužno iz Hrvatske. Budućnost poslovanja u distribuiranim je mikrotimovima i mi se polako krećemo u tom smjeru – kaže Sopi. Kaže da je za uspješnu poduzetničku priču teško podijeliti jednostavan recept, no ističe kako u dinamičnoj okolini u kojoj posluje ima mnogo improvizacije i jedinstvenih situacija koje se mogu uspješno iskoristiti.

Formula za uspjeh

– Ako bih nešto morao izdvojiti kao načelo koje bi novi poduzetnici mogli prihvatiti, rekao bih im da uvijek nastoje isporučiti više nego što je klijent tražio. To stvara preduvjete za lojalne i dugoročne odnose koji će tvrtki osigurati potrebnu stabilnost za daljnji razvoj – zaključio je.

Liderova konferencija "Kako uspjeti – crni labud u plavom oceanu" ugostit će svjetski poznatog fizičara i izumitelja Davora Pavunu sa švicarskog Federalnog instituta za tehnologiju. Predstavit ćemo i poduzetnike koji su pronašli inovativnu formulu za uspjeh i na čijim primjerima možemo učiti. Jedna od njih svakako je Josipa Majić koja stoji iza projekta Teddy the Guardian, a na konferenciji će govoriti o putu do ulagača i najboljem načinu predstavljanja projekta.

Više o konferenciji doznajte na https://lider.media/clpo-2016

22. studeni 2024 19:12