Lidertrend
StoryEditor

John Lewis povukao reklamu s dječakom u haljini, ali, navodno, ne zbog kritika

29. Listopad 2021.
Iako je video-spot za kampanju Let Life Happen izazvao kontroverze na društvenim mrežama, John Lewis tvrdi da su ga povukli jer dovodi kupce u zabludu

Uoči blagdana, oči svjetskih ljubitelja reklama uprte su u brend John Lewis koji svake godine svojim emotivnim kampanjama sa sjajnom glazbenom podlogom i najčešće djecom u ulozi glavnih junaka, uspijeva dirnuti gledatelje i podići letvicu blagdanskog oglašavanja. Iako njihova posljednja kampanja 'Let Life Happen' ne tematizira božićni šoping već novu uslugu osiguranja doma, reakcija publike nije izostala. Dapače, reklama u kojoj se pojavljuje našminkani dječak koji odjeven u majčinu haljinu, cipele i nakit paradira kućom uz taktove 'Edge of Seventeen' Stevie Nicks i usput, plešući i bacajući šljokice u zrak, radi nered, izazvala je prilično burne reakcije na društvenim mrežama, a na kraju je i povučena iz medija.

Pravi razlog

Neki su korisnici reklamu prozvali jer zbog navodne seksualne objektivizacije djece, a drugi čistom propagandom kojom se dječaci pokušavaju pretvoriti u curice i neće njima jedan trgovački centar podmetati nakaradni narativ takozvane woke kulture. Neki su pak izrazili negodovanje jer brend slavi razmaženo ponašanje, dok su postojali i oni koji su pozdravili kreativni uradak John Lewisa jer slavi prava djece da budu ono što jesu. No, iako je reklama izazvala kontroverze na društvenim mrežama, one, tvrde u John Lewisu, nisu razlog zbog kojeg je ona povučena.

Kako su objasnili u priopćenju, reklama bi mogla dovesti gledatelje u zabludu u vezi onoga što njihova nova uslugom osiguranja doma (home insurance) uopće nude. Drugim riječima, potrošači bi mogli pomisliti da osiguranje pokriva i namjernu štetu, a to nije točno. Osim što su se ispričali gledateljima, jer ih je možda reklama zbunila, naveli su da će kontaktirati kupce njihove 'home insurance' usluge i rasvijetliti im što polica točno pokriva.

Iako to opravdanje drži vodu – reklame doista ne bi smjele kupce dovoditi u zabludu, nije jasno zašto je povučen baš taj, a ne i video-spot iz iste kampanje u kojem curica u baletnoj suknji također radi štetu plešući po stanu. Na to pitanje, mediji još uvijek nisu dobili odgovor.

11. travanj 2024 10:50