Lidertrend
StoryEditor

Neobična kolaboracija - Gucci i Xbox spremaju iznenađenje za gamere

13. Studeni 2021.
Iako do medija nisu stigle službene potvrde ni iz jedne kompanije, da se nešto ozbiljno kuha da se naslutiti iz nedavnih objava na Twitteru

S obzirom na to da su posljednjih mjeseci kolaboracije trend broj jedan u svijetu luskuzne mode, vijest o novoj ne bi trebala biti nimalo neobična. Ipak, korisnike društvenih mreža prilično su iznenadila šuškanja da je modni brend Gucci za svog novog partnera odabrao – Xbox. Iako do medija nisu stigle službene potvrde ni iz jedne kompanije, da se nešto ozbiljno kuha da se naslutiti iz nedavnih objava na Twitteru.

Naime, u nedjelju su modna kuća i gamerski gigant razmijenili par znakovitih 'twitova'. Prvo je Xbox objavio da 'Reći GG na kraju svake igre nikad neće izaći iz mode', a potom Gucci na svom Twitter profilu objavio da se ne mogu nego složiti s Xboxom. Iako je u svijetu gaminga GG akronim za 'good game', ujedno je i simbol modne kuće Gucci (isprepletena dva slova G, u čast osnivača Guccio Guccija).

Potencijal kolaboracije

Osim te kratke zagonetne prepiske, u prilog kolaboraciji ide činjenica da Gucci posljednjih godina ozbiljno baca oko na gamersko tržište. Prošle su godine zajedno s Tennis Clashem realizirali in-game kampanju i to tako što su virtualno tenisko igralište presvukli logotipom, a igrače obukli u Gucci uniformu. U suradnji s Robloxom kreirali su digitalni muzej i čak prodavali virtualnu Dionysus za 475 Robluxa (oko 6 dolara). Prodaja torbe koja nema apsolutno nikakvo vrijednost van tog virtualnog svijeta konačno je iznosila 350 tisuća dolara ili, u 'stvarnoj' protuvrijednosti, preko četiri tisuće dolara. U lipnju, kako prenosi Highsnobiety, Gucci je sklopio partnerstvo s esport organizacijom 100 Thieves u koju je, među ostalim, investirao i glazbeni mogul Drake.

Ni Xboxu ovo nije prvi modni brend s kojim je sklopio dogovor o kolaboraciji. Dvadesetu godišnjicu proslavili su kolaboracijama s Places+Faces i adidas Originalsom. Budući da se kolaboracija još uvijek čuva u tajnosti, korisnici mogu tek nagađati o kakvim će proizvodima i uslugama biti riječ. Velike šanse su, zaključuje Highsnobiety, da će na tržište lansirati 'guccificiranu' Xbox igricu ili pak konzolu ukrašenu prepoznatljivim logotipom te modne kuće.

17. svibanj 2022 23:00