Dizajnerica luksuznog nakita, Nadine Ghosn predstavila je svoju novu kolekciju inspiriranu Lego kockicama - Building Blocks te tako potvrdila status jedne od najinovativnijih, ali i najpopularnijih dizajnerica u svijetu luksuznog nakita. Ghosn je, naime, svijet oduševila prije četiri godine kada je predstavila 'burger' prsten sastavljen od šest komada prstenja koji imitiraju slojeve slasnog hamburgera od peciva do mesa, salate i preljeva od rajčice. Svaki od njih optočen je dragim kamenjem - dijamantima, rubinima i safirima, a mogao se kupiti po cijeni od 6,8 tisuća dolara.
Instagram marketing
Nakon što su mediji nahvalili mladu dizajnericu, njen se neobičan nakit mogao vidjeti na slavnima poput Karla Lagerfelda ili Beyonce što ju je učinilo top dizajnericom zvijezda A-liste. Osim što dizajnerici, inače kćerki Carlosa Ghosna, milijardera i bivšeg šefa Nissana i Renaulta koji trenutno bježi pred zakonom, tepaju da je Andy Warhol u svijetu skupocjenog nakita, jer inspiraciju crpi iz prozaičnog i svakodnevnog, hvale je i zbog dobre marketinške strategije. Ghosn je u biznis s luksuzom ušla prije četiri godina kada je otvorila svoj Instagram profil te na njemu vodila svojevrstan dnevnik pokretanja biznisa. Pratitelji su se tako upoznali s njenim putem od talentirane djevojke s idejom do ozbiljne 'igračice' u svijetu luksuza. Kako je izjavila za američke medije, taj ju je put učinio mnogo ranjivijom, ali joj je i pomogao da se približi svojim fanovima i potencijalnim kupcima te luksuz približi široj publici. - Luksuz više nije u očuvanju imidža; on je danas mnogo otvoreniji i transparentniji - objasnila je Ghosn koja se pobrinula da i u ovoj kolekciji ima izniman, 'instagramabilan' komad (baš kao i burger ring) - prsten kojeg krasi dijamantima optočena predimenzionirana bijela Lego kockica.