Lidertrend
StoryEditor

Zbog menadžera koji žele biti ljepši na Zoomu, porasla prodaja muške kozmetike

23. Travanj 2021.
Shiseido nije stao samo na širenju linije muške kozmetike već je, nakon filtera za žene, na aplikaciju Snap Camera dodao i filter za muškarce

Zanimljiv fenomen zabilježili su kozmetički saloni i beauty brendovi u Japanu - usluge i proizvodi namijenjeni muškarcima u pandemiji su ostvarili dvoznamenkasti rast. Kako prenosi portal Market Watch, globalna beauty kompanija Shiseido te je rezultate objasnila tezom da menadžeri - suočeni s vlastitim odrazom tijekom online sastanaka, naprosto žele izgledati bolje. Shiseidov brend muške njege Uno stoga širi svoju ciljnu skupinu s muškaraca u ranim dvadesetima na one u četrdesetima. Kako su iz Una izjavili za medije, jedan od učinaka pandemije jest što su muškarci postali svjesniji svog izgleda i stanja kože te počeli istraživati koji im preparati mogu pomoći da izgledaju i osjećaju se bolje.

Filter za muškarce

Shiseido nije stao samo na marketinškoj komunikaciji koja cilja na muškarce u srednjim godinama i širenju linije muške kozmetike već je, nakon filtera za žene, na aplikaciju Snap Camera dodao i filter za muškarce (Shiseido Men filter). Osim na mobilnim uređajima, aplikacija se može skinuti i na računala, a njeni filteri mogu se koristiti tijekom videopoziva na platformama Zoom, Skype i Microsoft Teams. Filteri, dakako, uz pomoć AR tehnologije poboljšavaju izgled lica, odnosno pokazuju kako bi ono izgledalo kad biste, primjerice, nanijeli Shiseido olovku za oči, balzam za usne ili BB kremu. Muškarci tako mogu izgledati 'našminkano' (nositi takozvani 'no make up make up') a da ne nanesu ni trun kozmetike.

22. studeni 2024 07:22