Najbolji i najnagrađivaniji svjetski kreativci i komunikacijski stručnjaci iz agencija Energy BBDO Chicago, McCann New York, AKQA Brazil, Saatchi & Saatchi Australia, Leavingstone Georgia, Dentsu Aegis Network Singapore, Publicis Italia, kao i Google i Spotify, samo su neki od predavača na šestom festivalu integriranih komunikacija - KAKTUS 2020. Festival će se održati 3. i 4. studenoga online, pod sloganom 'Unique in being different'.
Kao i prošle godine, KAKTUS 2020 ponudit će sudionicima kvalitetan i raznolik program iz različitih područja integriranih komunikacija. Među glavnim predavačima ove su godine Ioana Filip, SCP Global Executive Creative Director, Energy BBDO, Chicago; Renato Zandoná, Executive Creative Director, AKQA, São Paulo; Joao Flores, Chief Creative Officer, Dentsu Aegis Network Singapur; Sandra Bold, Global Creative Director, Publicis Italija i Elav Horwitz, SVP Global Innovation Director u McCann Worldgroup New York.
Tijekom dva dana kvalitetnog programa, sudionicima festivala predstavit će se i Chris McCarty, Head of Creative Strategy, The ZOO, Google (Francuska); Bruno Luglio, Creative Director, Spotify (USA); Raj Pathmanathan, Creative Director i Jelena Stošić, Strategy Director u Kids Industries the family agency, London (UK); Bruno Regalo, Creative Director / Head of Art & Design, TBWA \ Chiat \ Day, Los Angeles (USA); Will Rust, Founder, Stupid Ideas (Danska); Andrea Henao, Partner & Managing Director, 360 Agency Berlin; Santi Urso, Creative & Art Director, Saatchi & Saatchi Australija; Ana Anđelić, Strategy Executive & Author of The Business of Aspiration, New York; Saymon Medeiros, Senior Art Director, Wunderman Thompson, Dubai (UAE); Dawid Szczepaniak, Chief creative officer & Partner, VMLY & R, Varšava; Folker Wrage, President Leavingstone International, Gruzija i Jan de Jong, suosnivač i upravni partner, Webpower Adria (Hrvatska).
Prvog i drugog dana bit će organizirano nekoliko kreativnih rasprava, a jedna od njih je panel na temu Innovation hype (powered by Delta Holding).
Pored konferencijskog dijela festivala, održat će se i promocija drugog izdanja publikacije ADBOOKA, kao i godišnja dodjela strukovnih nagrada KAKTUS 2020 i KAKTUS Talents.
Životopisi predavača dostupni su na ovoj stranici.
Festival KAKTUS 2020 podržalo je preko 45 medijskih kuća iz cijele regije, kao i tvrtke Mercator S, Apatinska pivovara, Pepsico - Marbo Product, Frikom, Ušće Shopping Center i Jaffa Crvenka. Zlatni sponzor festivala je Delta Holding, srebrni je Forma Ideale, dok je ove godine brončani sponzor Mastercard. Partneri festivala su agencije - Direct Media United Solutions, Ovation BBDO, Headline, Degordian, Info Media Group, Alma Quattro i DPC Group. Festival su podržali i Nova Communications, Digital Element, Chameleon Ruma, Propix i Srpska asocijacija menadžera.