Početkom veljače unutar Grupe pokrenut će se projekt razdvajanja poslovanja unutar veleprodajnog segmenta, u sklopu kojeg će se Roto dinamic fokusirati na distribuciju pića unutar kanala HoReCa kupaca, dok će Konzum, kojem je krajem prošle godine pripojena kompanija Velpro - centar svoj poslovni fokus staviti na distribuciju hrane i neprehrambenih proizvoda u HoReCa kanalu, navodi se.
Ujedno će Velpro nastaviti suradnju s malim trgovinama i nezavisnim maloprodajnim segmentom te će i dalje razvijati projekt Plus Marketa.
Daljnjom konsolidacijom veleprodaje unutar Fortenova grupe, osigurat će se još kvalitetniji poslovni fokus i specijalizacija, koja će rezultirati višom razinom usluge za krajnje veleprodajne kupce, optimizacijom opskrbnog lanca i ukupnog poslovanja te boljim iskorištavanjem sinergija, ističu iz Fortenove.
Napominju i kako će jasnom strategijom obje kompanije postići maksimalan učinak u prodaji i distribuciji te ponuditi ciljnim skupinama kupaca usmjerenu i fokusiranu veleprodajnu uslugu i ponudu koja će odgovoriti na sve potrebe njihovog poslovanja.
- Roto dinamic posluje već 28 godina te je od lokalnog distributera ojačao do nacionalnog veletrgovca s punom uslugom prema svim našim kupcima. Preuzimanje kompletne mreže kupaca iz HoReCa kanala u segmentu pića bio je prirodan slijed za nas jer na dinamičnom i izazovnom tržištu i kupci i naši dobavljači traže sigurnog partnera u prodaji i distribuciji pogotovo znajući sve izazove poslovanja u sezonskim mjesecima kad se i realizira većina prihoda - istaknuo je direktor Roto dinamica Siniša Mužić.
Roto dinamic, kako se navodi, s ukupnim prihodima od 954 milijuna kuna u 2019. i više od 600 zaposlenika posluje u 15 prodajno distributivnih centara iz kojih svakodnevno distribuira portfelj pića i dodatnog asortimana na više od 7.000 dostavnih mjesta, dok u sezoni taj broj raste i na preko 10.000.
Osim veleprodajne mreže, Roto dinamic razvija i maloprodajne diskonte pića idealne za sve kupce, kako ugostitelje koji čine više od 70 posto kupaca, tako i građane u potrazi za idealnim omjerom cijene i kvalitete.
Predsjednik Uprave Konzuma Slavko Ledić je istaknuo kako je Velpro nakon pripajanja s Konzumom dodatno osnažio svoje poslovanje i osigurao dugoročnu održivost.
Nova specijalizacija veleprodajnog segmenta, kako je kazao, osigurat će im još jači fokus na distribuciju hrane i neprehrambenih proizvoda u HoReCa kanalu.
Jačanje turizma i segmenta HoReCe dugoročna su strateška odrednica Velpro-a koji svojom infrastrukturom i kvalitetom usluge može zadovoljiti potrebe kupaca, rekao je Ledić napominjući da će nastaviti raditi na prilagodbi usluga i asortimana sukladno potrebama kupaca.
Naveo je i kako je njihovim kupcima osim distribucije, široki asortiman roba dostupan i u 16 Cash&Carry centara u kojima mogu u kratkom roku nabaviti sve za svoje restorane, hotele, trgovine i ostale prodajne objekte.
Velpro danas posluje s više od 5.000 pravnih subjekata od čega je 450 pod brendom malih trgovina – Plus market i ima stratešku suradnju sa svim udrugama malih nezavisnih trgovaca na području Hrvatske, kazao je Ledić.
Velpro je prisutan na hrvatskom tržištu 19 godina, a u prošloj godini je ostvario prihod od 1,15 milijardi kuna i s više od 850 zaposlenih posluje u 16 prodajno distributivnih centara u kojima svojim kupcima nudi više od 10.000 artikala, navodi se u priopćenju.