Unatoč koronakrizi koja je usporila rad njihovih klijenata, Baloo solutions iz Belišća, koji nudi programske proizvode za sportske klubove i udruge, povećao je broj korisnika za 10 do 15 posto u odnosu na prošlu godinu. Zbog nekoliko velikih projekata koji su znatno uvećali prihode prošla je godina prošla 'iznad očekivanja'. Istu razinu prihoda vlasnik Jurica Cindori očekuje i ove godine. Naglašava da su uspjeli zadržati sve korisnike iako udruge i klubovi ovise o prihodu od članarine. Nada se da će ostati i ove godine, posebice jer ponovno uvode novosti u rad, nova programska rješenja i programske opcije.
Za vrijeme karantene posao nije stao jer su i prije većinu posla odrađivali online. Cindori smatra da su sadašnje okolnosti pokazale da treba digitalizirati udruge i klubove, čemu su se neki opirali ili su to smatrali luksuzom. Kad je sport blokiran, klubovi nisu naplaćivali članarinu, što je stvorilo rupu u proračunima pa je Baloo solutions svim korisnicima dao tri mjeseca besplatne upotrebe programa, a novima snizio cijenu 25 posto uz dva besplatna mjeseca upotrebe.
– Svjesni smo u kakvoj su situaciji takve organizacije, zato smo im maksimalno, koliko smo mogli, izišli ususret. Potkraj godine ponudili smo i veliko sniženje programa te dodatne darove u akciji za Crni petak. Novi korisnici prepoznali su tu priliku i priključili se u našu veliku korisničku mrežu – kaže Cindori i napominje da sve više upita dolazi iz inozemstva iako su i ondje strašno pogođeni pandemijom.
– Korisnicima smo uvijek na raspolaganju, pa čak i za upite koji nisu izravno povezani s našim softverom, jer svim mogućim snagama želimo pomoći, to je politika naše tvrtke – zaključuje Cindori.