Kripto mjenjačnica FTX poklonila je 500 dolara u kriptovalutama svakom gledatelju koji je sjedio u jednom sektoru FTX Arene na otvaranju sezone Miami Heata u četvrtak protiv Milwaukee Bucksa.
Uz kripto nagradnu igru, svaki navijač na stadionu dobio je majicu s QR kodom koja omogućuje pristup ekskluzivnoj premijeri FTX Areni NFT.
Obožavatelji će se bez sumnje pitati hoće li besplatna kripto nagradna igra postati redovita pojava na igrama Miami Heata, uz nepotvrđena nagađanja na društvenim mrežama da bi se na svakoj utakmici mogle pokloniti kriptovalute drugom sektoru arene kako bi se pojačalo uzbuđenje.
Osnivač kripto analitičke tvrtke Messari, Ryan Selkis na Twitteru je utvrdio da će s kapacitetom od 21.000 gledatelja u areni i 80 sektora nagradna igra koštati oko 150.000 dolara, što je prilično velik izdatak, no s obzirom na to da je vijest dobro prošla na društvenim mrežama, marketing će se vjerojatno isplatiti.
FTX je u travnju platio 135 milijuna dolara za preimenovanje Miami Heat NBA arene u FTX Arenu za sljedećih 19 godina, što je hrabar potez, s obzirom na to da tvrtka posluje samo dvije godine.
Udonis Haslem, trostruki osvajač lige s Miami Heatom, imenovan je ambasadorom FTX-ove kampanje "You In, Miami?" na utakmici. FTX kaže kako planira blisko surađivati s Haslemom na promicanju kriptovaluta unutar šireg područja Miamija.
- Uzbuđen sam što ću podijeliti svoju zajednicu s FTX-om i raditi zajedno s njima na povećanju svijesti o kriptovalutama - rekao je Haslem.
Promotivni blitzkrieg najnoviji je nastavak FTX-ove tekuće kampanje koji cilja ljubitelje sporta, te u njima vidi novi val mainstream korisnika.
U svibnju je FTX-ova aplikacija za indeks cijena Blockfolio potpisala ugovor s najboljim NFL izborom drafta Trevorom Lawrenceom. Također je nedavno potpisao ugovor vrijedan 210 milijuna dolara za sponzoriranje eSports tima TSM, mijenjajući ime momčadi u TSM FTX sljedećih 10 godina, te je također sponzor bejzbolske prve lige od lipnja.