Španjolski gradić Buñol ni ove godine nije domaćin najpoznatije bitke rajčicama - La Tomatina. Zbog epidemioloških mjera, organizatori su procijenili da je nemoguće održati festival tijekom kojeg se preko 20 tisuća posjetitelja gađa prezrelim rajčicama. Kritičari festivala koji su organizatore prozivali zbog besramnog razbacivanja hranom mogu odahnuti, ali to isto se ne može reći za poljoprivrednike kojima je festival značajno punio godišnji budžet.
Pomoć lokalcima
Kako bi pomogli lokalnim proizvođačima koji bi samo za La Tomatinu dostavili oko 150 tona rajčica, kompanija Heinz odlučila je otkupiti njihov urod za proizvodnju posebnog izdanja La Tomatina kečapa. Heinz je prošle godine povećao kupovinu rajčica od španjolskih proizvođača za 50 posto, a osim što je odlučio lansirati La Tomatina bočice kečapa, donirao je i financijska sredstva poljoprivrednicima.
Kako stoji u priopćenju iz Heinza, kompanija želi pozitivno utjecati na lokalne zajednice i zato su jako ponosni što pomažu razvoju španjolske poljoprivrede pa tako i kućanstvima koji vrijedno rade na proizvodnji 'našeg' proizvoda, rajčica.